וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו ארז: "נילחם עד הסוף"

5.5.2008 / 23:13

מאמן ירושלים עדיין לא איבד תקווה להשתחל לפיינל פור למרות ההפסד בחולון. דורסמן: "יש לנו עוד במה להשתפר". יאור: "אסור להרים ידיים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

המפגש הרביעי העונה בין הפועל חולון להפועל ירושלים הערב (שני) הסתיים בנוקאאוט של החולונים עם 88:103 מרשים באולם הפחים, שעזר למיקי דורסמן וקבוצתו לשמור על המקום הראשון בטבלה, וחיסל כמעט סופית את הסיכוי של הירושלמים לסיים במקום הרביעי ולתפוס את המקום האחרון בפיינל פור.

דורסמן לא יצא מגדרו בסיום: "אמרתי כבר שאני מאוהב קשות בשחקנים שלי. כל אחד מהם זה לב אחד ומדובר בחבר'ה מנוסים שעשו את העבודה. אני לא משלה את עצמי ואני בן אדם שנהנה כרגע אבל את הגביעים מחלקים בסוף. יש לנו עוד במה להשתפר, בעיקר בהגנה".

זיו ארז, במשחקו השני בירושלים מאז שהחליף את דן שמיר, רשם את הפסדו הראשון ואמר: "היינו כל הזמן במשחק, אבל בדקות קיבלו שני סלים שהעלו אותם לחמש הפרש. לא התאוששנו מזה ולא אהבתי את זה. לפעמים זה קורה לנו במשחקי חוץ, וחבל. קרה הפנים שלנו הלאה".

ארז דיבר על הסיכויים להגיע לפיינל פור: "אני לא עוסק בחישובים, כל עוד יש לנו סיכוי וגם שכבר לא יהיה לנו סיכוי, נילחם עד הסוף כדי לכבד את האגודה שלנו לא התחלתי לסכם את העונה ואני לא מתעסק בסיכומים, אם נשדרג עוד כמה דברים בקבוצה וננצח את שני המשחקי הבית יש לנו סיכוי".

גיא פניני: "התפרקנו. ההפרש לא משקף את המשחק, שהיה צמוד. שיחקנו טוב והיינו במשחק אבל קשה לשחק פה. אם אתה נותן להם שתי מתפרצות, הם בורחים וחבל שזה מה שקרה והפסדנו. כשנותנים להם אפשרות להעניש, הם מענישים. זה היה משחק מאסט ופספסנו את זה".

פניני התייחס למצב בקבוצה: "אנחנו מתאמנים חזק והתחושות לא השתנו. אנחנו מתאמנים חזק התחושות לא השתנו אנשים יודעים שזה סוף העונה וחובת ההוכחה עלינו. להגיע לפיינל פור זה לא בשליטתנו אבל נעשה את המקסימום. התעוררנו מאוחר מדי, באנו לפה והפסדנו לחולון בחוץ זה משחק שהיינו צריכים לנצח. בשלושת המשחקים נעשה את המקסימום. אני תמיד אופטימי, נסתכל ממשחק למשחק. המצב שלנו הוא המצב הכי גרוע להיות בו כי לא ככיף לחשוב מה אחרים יעשו".

פי ג'יי טאקר שחוגג יום הולדת היום אמר: "הניצחון הזה הוא מתנה ליום ההולדת שלי וזה מה שביקשתי מהשחקנים. כל השחקנים שיחקו טוב. אנחנו עובדים קשה ובאים לשחק בכל משחק. אני לא חושב על הפיינל פור, קודם אני רוצה לנצח את שלושת משחקי הליגה האחרונים".

"לא פלא שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים"

בצד השני של הטבלה ספגה גלבוע/עפולה הפסד צורב ברמת גן, 99:84, ונותרה עמוק במקום האחרון. שחקני מכבי ראשון לציון, יריבתם הבאה של הצפוניים וחברתם לחבורת התחתית, הגיעו לזיסמן לתמוך במקומיים.

המאמן המפסיד, אבנר יאור, אמר: "לא נעים. המצב שלנו לא טוב ואנחנו צריכים שזה ייראה טוב. צריך להביא את עצמנו למצב של ניצחון. יש לחץ וצריך לדעת להתמודד איתו. במצב שלנו, צריך לשחק תחת לחץ, דברים טובים עושים דרך הגנה, אגרסיביות, רוח, לב ונשמה. לא ראינו את זה היום בחלק השני של המשחק. אנחנו קבוצה אחת ומאוחדת ולאף אחד אסור להרים ידיים. חלק מהאנשים היו בסיטואציות האלה כולל אני. קורה שיש נפילות אבל הדברים יכולים להשתנות".

אחד השחקנים בעפולה נשמע נחרץ הרבה יותר: "אם נראינו ככה במשחק שאולי היה החשוב ביותר שלנו העונה, אז לא פלא שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. נצטרך להאמין מאוד כדי להשתפר ולשפר את רמת המשחק. בשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה מול מכבי ראשון לציון, אבל עם איך שאנחנו נראים כרגע אולי עדיף לא לעלות כדי לא לחטוף עוד השפלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully