וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו: "השחקנים הקריבו כדי לנצח"

חיים רביבו לא יצא מגדרו מניהול משחק הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים ונתן את הקרדיט לשחקנים. שום: "הקאדר שלנו לא מספיק גדול"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

צ'קול סידר לרביבו 3 נקודות

שמחה כמו שהייתה הערב (שני) באשדוד לא זכורה כבר הרבה זמן. אפילו ראשי הקבוצה לא האמינו שאפשר להוציא משהו ממשחק מול האלופה, אך בסופו של דבר רחמים צוקול ירה טיל בדקה ה-71 וסידר למאמן הטרי על הקווים, חיים רביבו, שלוש נקודות.

אך רביבו רחוק מלהיות שבע רצון מבחינת התפקיד שלו: "אני לא מתרגש ממשחקים, מה גם שזה לא תלוי בי. אם הייתי על כר הדשא אולי הייתי מתרגש. אני ממש לא נהנה כשהדברים לא תלויים בי".

ובכל זאת לגבי ההישג רביבו היה מאושר שקבוצתו הצליחה לעלות מעל הקו האדום. למרות זאת, רביבו לא יוצא מגדרו: "מחר אנחנו שוכחים את המשחק נגד בית"ר ירושלים. יש לנו עוד הרבה משחקים כדי להישאר על הדשא".

רביבו, שזהו משחקו הראשון כמאמן, התייחס גם לשינוי שהביא: "עם כל הכבוד המשחק תלוי יותר בשחקנים והעניין הוא להעביר את הדרך לשחקנים. הם היו ממושמעים להוראות שנתתי להם. לא קל לשחק מול האלופה". על השער של צ'קול הוא הוסיף: "צ'וקול אמר לי שזה הזכיר לו שער שלי. אבל מעבר לזה כל שחקן הקריב מעצמו כדי לנצח את המשחק. אני מאוד מקווה שנישאר, ועם כל הכבוד הניצחון על בית"ר זה היה רק משחק אחד".

בנושא ההרכב החסר של בית"ר ירושלים הגיב רביבו: "הלוואי שלכל קבוצה בליגת העל יהיה הרכב כמו ההרכב ששיחק נגדנו היום".

צ'קול, שכבש את שער הניצחון, היה מחוייך בסיום על כך שסידר למועדון שלו שלוש נקודות כה חשובות: "זה לא חשוב מי כובש את השער. הכדור היה באוויר וחשבתי רק על הבעיטה. אני שמח מאוד שזה נכנס".

מנגד, יצחק שום היה צריך להתמודד עם הביקורות שהופנו לגבי הסגל שהופיע למשחק. עם זאת, שום לא הרגיש כל צורך להתנצל ואמר: "במדינה שלנו כל אחד חושב שהוא יודע מי צריך לשחק ואיך. מה לעשות, יש לנו הרבה שחקנים פצועים ואני לא יכול להפוך אותם לבריאים פתאום. כל מי שמדבר על הקאדר הגדול של בית"ר, ראה שכנראה הוא לא מספיק גדול.

"כשאני מפסיד אני תמיד מאוכזב", הוסיף המאמן. "אף פעם לא הבאתי תירוצים להפסדים. זה ההרכב שעלה והיינו צריכים לנצח גם עם ההרכב הזה".

טברטקו קאלה, שוערה של בית"ר ירושלים התלהב משערו של צ'קול. "הגול של אשדוד היה פנטטסטי. אי אפשר לעשות נגד בעיטה כזו שום דבר. זה גול שמבקיעים לך פעם בעשר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully