וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה בחרה בגוארדיולה למאמנה הבא

ערוץ טלוויזיה ספרדי דיווח כי ועדה מקצועית בחרה במאמן ברצלונה ב' כמחליפו של רייקארד. ההחלטה צפויה לקבל אישור ביום חמישי

ערוץ טלוויזיה ספרדי דיווח הערב (שני) כי הנהלת ברצלונה החליטה למנות את פפ גוארדיולה, שחקן העבר של המועדון ומאמן ברצלונה ב', כמחליפו של פרנק רייקארד. על פי הדיווח, ועדה מקצועית שמונתה, בחרה בגוארדיולה כמאמן הבא והחליטה למעשה שעידן רייקארד במועדון יגיע לקיצו. מועצת המנהלים של בארסה, קיבלה את הדו"ח וצפויה לאשר את ההחלטה ביום חמישי.

רייקארד, שלא זכה בשום תואר עם ברצלונה בשנתיים האחרונות, יסיים את תפקידו. גוארדיולה בן ה-37 שיחק 11 עונות במועדון הקטאלוני בו גדל, וכמו כן שיחק בין היתר בברשיה ורומא האיטלקיות. בתחילת העונה קיבל את משרת האימון הראשונה שלו כשמונה למאמן ברצלונה ב', שם משחק גיא אסולין הישראלי.

ערוץ הטלוויזיה הספרדי דיווח שבמועדון סומכים על הידע והרקע של גוארדיולה ומאמינים שהוא יוכל להוביל את ברצלונה להצלחות. גוארדיולה הועדף בתפקיד על פני מיכאל לאודרופ, כשגם שמותיהם של מנואל פלגריני ולורן בלאן הוזכרו כמועמדים.

בינתיים העיתון 'ספורט' הקטאלוני מדווח שבברצלונה כבר עומלים בחריצות על העונה הבאה ושהקבוצה תנסה לרכוש את חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד, דויד וייה. לחלוץ סעיף שחרור העומד על סכום דמיוני של 125 מיליון יורו, אבל העיתון העריך שסכום של 35 מיליון ינחית אותו בקמפ נואו. גם טוטנהאם וצ'לסי מעוניינות בשחקן.

בנוסף דווח כי ברצלונה עוקבת בעניין אחרי קרים בנזמה וקלאס יאן הונטלאר, שני שחקנים שהוזכרו גם שהקשר של ריאל מדריד. בכל מקרה, כרגע הדברים נמצאים בשלב הספקולציות וקיץ ארוך ומלא מלפפונים עוד לפנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully