וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפלייאוף היווני הבית לא משחק תפקיד

כל הקבוצות הביתיות הפסידו במשחק השני של רבע גמר הפלייאוף היווני. אריס איזנה את הסדרה ל- 1:1 מול מארוסי. כל השאר ב-0:2 בסדרה

סיבוב המשחקים השני בפלייאוף היווני הסתיים הערב (שני), עם דרמה גדולה במארוסי שהפסידה בהארכה לאריס 98:95, ניצחון קל של פנאתינייקוס על לאריסה 58:78. פאניוניוס גברה בחוץ על פאנליניוס 80:95. אולימפיאקוס התקשתה מול א.א.ק אך גברה עליה לבסוף 68:70.

א.א.ק אתונה-אולימפיאקוס 70:68 (2-0 בסדרה)

במשחק הקודם דרסה אולימפיאקוס את א.א.ק בתוצאה 92-62. אבל הערב, במגרש הביתי באתונה זו כבר היתה אופרה אחרת לגמרי. א.א.ק פתחה את המשחק בטירוף וכבר בתום הרבע הראשון מצאה את עצמה ביתרון 11 נקודות עם 16:27. לרבע השני עלתה א.א.ק עם אותן האנרגיות והצליחה לשמור על פער משמעותי לכל אורך המחצית שהסתיימה בסקור הנמוך 25:39 לאתונאים.

במחצית השנייה הבינו באולימפיאקוס כי ניצחון יהווה קרש קפיצה לשלב חצי הגמר ולחצו על הדוושה. בסוף הרבע השלישי עלתה הקבוצה האורחת ליתרונה הראשון במשחק וכשעלתה לרבע האחרון היא כבר היתה ביתרון נקודה 47:48. בעשר הדקות האחרונות נדמה היה כי 2 הקבוצות וויתרו על ההגנה והיתרון עבר מצד לצד כשסל רדף סל. בסופו של דבר היתה זו הקבוצה של יאנקיס הגדול אשר יצאה בשלום מהמותחן. אולימפיאקוס ניצחה 68:70, והיא ביתרון 0-2 בסדרה.

מארוסי-אריס סלונקי 98:95 (1-1 בסדרה)

במשחק הקודם הפתיעה מארוסי כשניצחה בסלוניקי 61:72. אריס ידעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון במשחק החוץ יוציא אותה לחלוטין מהסדרה, באופן דיי מפתיע.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. ברבע הראשון סיימו הקבוצות בתיקו 21 ולמחצית ירדה אריס עם יתרון של 8 נקודות. ברבע השלישי המשיכה אריס להוביל בביטחה והגדילה את יתרונה לקראת הרבע הרביעי ל-13 הפרש. אולם מארוסי חזרה למשחק במאני-טיים והצליחה לשלוח את הקבוצות להארכה, עם שיוויון 84.

בההארכה נמשך המותחן. סטבנסון ומיליסאבילביץ הובילו את מארוסי לקאמבק ומולם ניסה ג'רמיה מאסי, מאריס לשמור על היתרון המינימלי. בסופו של דבר הצליחה אריס לנצח 95:98 ולאזן את הסידרה.

לאריסה-פנאתינייקוס 78:58 (2-0 בסדרה)

לאריסה אירחה את הקבוצה של זליקו אוברדביץ', כשגבה אל הקיר. במשחק הקודם ניצחה פנאתינייקוס בקלות 55:74 ושמרה על יתרון הביתיות שלה. אולם נראה היה שפנאתינייקוס קצת גדולה על יריבתה.

הרבע הראשון עוד היה צמוד כשלאריסה קולעת 20 נקודות ומתחילה את הרבע השני במינוס 3, אולם מכאן ואילך השליטה של הקבוצה האורחת היתה ברורה. במשחק הבא תוכל פנאתינייקוס לעלות ליתרון 0:3 ולסגור את הסדרה. אפסטר פרפראוגלו הוביל את פנאתינייקוס עם 23 נקודות. את לאריסה סחב בקושי מייקל קינג עם 15 נקודות והיה לקלע המוביל של הקבוצה.

פאנליניוס-פאניוניוס 95:80 (2-0 בסדרה)

במשחק הקודם ניצחה פאניוניוס בתוצאה 70:83 ושמרה על יתרון הביתיות. במשחק השני, למרות משחק מצויין של יוריצ'ה גולמאק עם 17 נקודות באחוזים מצוינים, לא הצליחה פאנליניוס לעצור את ג'יאני קאלאמבוקיס עם 20 נקודות ואת פאניוניוס כולה.
אם תנצח פאניוניוס במשחק הבית הבא, היא תפגוש את המנצחת בסידרה בין לאריסה לפנאתינייקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully