וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה בסיבוב הראשון בברלין

הטניסאית הישראלית נוצחה 7:5, 6:1 על ידי סבין ליסיצקי הגרמנייה (102 בעולם). הורנה הפרואני הדהים את גאסקה בטורניר רומא

שחר פאר ממשיכה בכושרה המאכזב. היום (שני) הפסידה הטניסאית הישראלית בסיבוב הראשון בטורניר ברלין היוקרתי (סך פרסים 1.34 מיליון דולר) לגרמנייה סבין ליסיצקי 7:5, 6:1. הגרמנייה הצעירה, בת 19, מדורגת במקום ה-102 בעולם בלבד ונכנסה לטורניר עם כרטיס וויילד קארד, אך זה לא מנע ממנה לגבור על המדורגת 14 בטורניר תוך שעה ו-17 דקות.

זו פעם ראשונה העונה שפאר מודחת כבר בסיבוב הראשון. למזלה, ההפסד שלה לא יעלה לה ביותר מדי נקודות דירוג, מאחר שבשנה שעברה הודחה בסיבוב השני, אך אלו בהחלט חדשות רעות מבחינתה אחרי האכזבה בגביע הפדרציה, שלושה שבועות בלבד לפני הרולאן גארוס.

פרט לפאר לא הודחה אף מדורגת ביומו הראשון של הטורניר. האוקראינית אלונה בונדרנקו (מדורגת 15) עבדה קשה מאוד לפני שניצחה את דומיניקה צ'יבולקובה העיקשת 4:6, 6:1, 6:7 (9:11). אחותה, קטרינה בונדרנקו, העיפה את האוסטרית המוכשרת טמירה פאצ'ק עם 4:6, 3:6 חלק. נדיה פטרובה (מדורגת 16) התאמצה לפני שגברה 6:7, 4:6, 6:7 (2:7) על קטרינה סרבוטניק הסלובנית, ולוסי ספארובה הצ'כית התאוששה מהיכולת הגרועה שלה במפגש הפדרציה מול ישראל עם ניצחון 4:6 5:7 על וירג'יני רזאנו הצרפתיה.

זהירות, הורנה

לואיס הורנה, שחקנה המוביל של נבחרת הדייויס של פרו שתגיע לרמת השרון למפגש מול נבחרת ישראל בספטמבר הקרוב, רשם את הסנסציה הגדולה של הסיבוב הראשון בטורניר רומא (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו), אליו הגיעה כל צמרת טניס הגברים. הורנה, המדורג 111 בלבד בעולם אבל נוטה להתעורר בעונת טורנירי החימר, הדהים את המדורג תשיעי בעולם, רישאר גאסקה, כשהביס אותו בקלות 4:6, 1:6.

יתר המשחקים בסיבוב הראשון התעכבו בגלל גשם, שגרם גם לדחיית המשחק המסקרן בין אנדי מארי לחואן מרטין דל פוטרו. במשחקים שהספיקו להסתיים ניצח הבלגי המוכשר סטיב דארסי את איבן ליוביצ'יץ' 5:7, 6:7, וראדק סטפאנק גבר על ירקו ניימינן 3:6, 6:3, 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully