וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר היין והתיקו

מכבי והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו 29:29 במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף בכדוריד, מה ששירת מצויין את הצהובים שמובילים בסדרה

משחקי הדרבי של עיר הכדוריד, ראשון לציון, מפתיעים כל פעם מחדש. פעם זה מכות על המגרש, פעם ביציעים, פעם זו תבוסה ועוד שלוש פעמים זה נגמר בתיקו - זה מה שקרה עד עכשיו העונה. אז מה קרה הערב (שני)? תיקו רביעי העונה בין שתי הקבוצות הגדולות של הכדוריד הישראלי, הפעם 29:29. גלעד מאור, מאמנה של מכבי ראשון לציון, הגדיר את זה בסיום המשחק כ"תיקו שכולו ניצחון". המשמעות, במידה ומכבי ראשל"צ תנצח במשחק השלישי בגן נחום היא תעלה ליתרון 0:2 בסדרה, ואז תשאף לחגוג את האליפות דווקא באולמם של האדומים בנאות אשלים, בשבוע הבא.

הדרבי הזה התעלה לרמה גבוהה. דווקא הפועל הייתה זו ששלטה במחצית הראשונה, אבל אם גם במשחק כזה היא לא הצליחה להשיג את ניצחונה הראשון על מכבי העונה, כנראה שהאליפות באמת לא מגיעה לה ותישאר שנה נוספת, בצד הצהוב של העיר.

מהלך המשחק

המארחים פתחו את המשחק בלחץ מאסיבי על השוטרים של האלופה, ועלו ליתרון 0:3. השער הראשון של מכבי הושג רק מפנדל מוצלח של גל אברהם, וגם זה אחרי 7:45 דקות של משחק. מאותו רגע חלה תפנית במשחק, ומכבי ביצעה מהפך ועלתה ל-4:5, אחרי רצף של מתפרצות מוצלחות. הפועל לא נבהלה ו"נגררה" לקצב המסחרר של המשחק, היא גם הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון אחרי שג'ון אונשה העלה ל-7:10. הקצב נרגע בדקות הבאות, אלא שמכבי בקושי הצליחה למצוא את השער, בעוד שגיל יעקב ועידן מיימון מצאו גם מצאו, והעלו את הפועל ל-9:13. ההפרש הזה נותר גם בהפסקה, אליה ירדו הצהובים ביתרון 11:15.

מכבי פתחה את המחצית השניה בסערה, וצימקה ל-16:15. אחרי 8:30 דקות של משחק, היא השלימה ריצת 2:7 ואריאל רוזנטל העלה אותה ל-17:18. מהצד השני, הפועל המשיכה להשתמש בכל הנשקים שלה ולהבקיע מכל מצב אפשרי, זה מה שעשה עידן יעיש, שהחזיר אותה ליתרון 20:21. בדקות הבאות היתרון עבר מצד לצד ונותר על חודו של שער - הקצב המשיך להיות מטורף והאגרסיביות התחילה לשחק תפקיד משני הצדדים.

חמש דקות הפועל עלתה ליתרון 26:27, אבל מכבי הגיבה בשני שערים. מהצד השני, מיימון הישווה ל-28:28, 3:30 דק' לסיום. התוצאה הזאת נשמרה עד ל-1:15 דק' לסיום, אז חן בירנבאום הוציא מתפרצת לצהובים והמשיך באסיסט למטלון, שקבע 28:29. הפועל הישוותה שוב והשאירה את ההתקפה האחרונה במשחק לצהובים, שלא הצליחו לייצר שער והמשחק הסתיים בתיקו.

"האליפות תיחגג במשחק ארבע אצל הפועל"

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון, אמר בסיום המשחק: "אני שמח שסיימנו בתיקו ומרוצה מהשחקנים שלי. הפועל באה ורצתה יותר ומאכזב שהגענו לכל המשחק ויכולנו להכריע את המשחק. נבוא למשחק הבא לנצח אותו, וזה יגרום לסבל להפועל ראשון לציון. האליפות תחגג במשחק 4 אצלהם, אני לא מבין על מה הקהל כאן שמח. אנחנו נגיע אל המשחק מחודדים".

סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון: "זכותו של גלעד להגיד מה שהוא רוצה. אני מעריך מאוד אותו בפן המקצועי. אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים כי המשחק היה בשליטה שלנו, אבל היו לנו החטאות מ-6 מטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully