וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו נושפת בעורפה של ליון

קבוצתו של לורן בלאן הפכה את התוצאה במשחק מול מארסיי וניצחה 1:2. הפער בצמרת עומד על 2 נקודות בלבד כשנותרו עוד 2 מחזורי ליגה

בורדו עוררה לחיים את המאבק על האליפות הצרפתית הערב (ראשון), במשחק ההשלמה של מחזור 36 אחרי שניצחה במארסיי 1:2. מאמדו ניאנג שלח את הקבוצה הביתית ליתרון במחצית עם שער על סף השריקה, מנגד לא הצליחה בורדו להשוות את התוצאה עד לדקה ה-80 ונדמה היה כי גם האליפות הצרפתית תוכרע כבר הערב.

אולם כשהגיעה הדקה ה-80 התעוררו שחקניו של לורן בלאן. מאוריציו השווה את התוצאה וגול של פייר דוקאס בזמן הפציעות של המשחק, העניק לבורדו ניצחון 1:2. בתום המחזור הפער מליון עומד על 2 נקודות בלבד.

כזכור, במשחק שנערך אתמול איבדה ליון נקודות יקרות כשהשיגה רק תיקו מול ניס. כשנותרו עוד 2 מחזורים עד לסיום העונה והפער עומד על 2 נקודות בלבד, ברור לכולם כי המרוץ לאליפות פתוח לגמרי. עיקר מאבקה של מרסיי, הקבוצה הביתית, מתמצה בקרב על המקום ה-3, אשר ישלח אותה היישר למוקדמות ליגת האלופות. כרגע במקום השלישי ממוקמת נאנסי עם 60 נקודות בעוד מארסיי רק עם 58.

במשחק נוסף שנערך בליגה הצרפתית סיימו סט. אטיין וליל, בתיקו 0:0. שתי הקבוצות מתחרות על המקום הנוסף במסגרת אירופית והן הפסידו נקודות יקרות ערך במאבק על המקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully