וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ניצחה בסופר-קלסיקו

הבוסטרוס ניצחו את ריבר בבונבוניירה, וצימצמו את הפער לנקודה אחת. אסטודיאנטס הפסידו לארגנטינוס ג'וניורס 2:1 אך נותרו במקום שני

אחד ממשחקי הדרבי הגדולים בעולם התקיים היום (ראשון) במחזור ה-13 של הליגה הארגנטינאית המסחררת. המיליונרים של ריבר התארחו באיצטדיון הבונבוניירה אצל בוקה ג'וניורס, למשחק מכריע בצמרת הטבלה הארגנטינאית.

בריבר ידעו כי במידה וינצחו את היריבה המרה משכונת בוקה, הם ימשיכו במירוץ אל התואר בו לא זכו כבר 4 שנים. בבוקה לעומת זאת, ידעו כי הפסד יוציא אותם סופית ממאבק האליפות. לפני המשחק ריבר התמקמה במקום הראשון עם 27 נקודות ובוקה במקום החמישי עם 23 נקודות.

בדקה ה-14 סבסטיאן בתאגליה העלה את הבוסטרוס ליתרון0:1, ושלח את האוהדים החמים של הקבוצה לאוולנצ'ה המפורסמת. היתרון השביר החזיק עד לשריקת המחצית. במחצית השנייה לא הצליחו המיליונרים להבקיע את השיוויון וחבריו של ריקלמה שמעו את שריקת הסיום כשידם על העליונה. בוקה חוזרת למרוץ האליפות ובגדול.

במשחקי היום הנוספים, השדים האדומים מאינדפנדיינטה ניצחו בצורה משכנעת את האולד בויז של ניאולס, וכבר במחצית קבעו את תוצאת המשחק 0:3. שני שערים של גוסטבו דניס בדקה ה-32 ובדקה ה-36 סגרו את הסיפור מוקדם מהצפוי וג'יזרמו רודריגז קבע את התוצאה בדקה ה-45 עם השלישי.

גם אסטודיאנטס, השנייה בטבלה, יצאה למשחק חוץ חשוב מול ארגנטינוס ג'וניורס אולם לא השכילה לנצח והפסידה 2:1. גבריאל האוצ'ה העלה את הקבוצה הביתית ליתרון כבר בדקה ה-24. אלחאנדרו דלורטה הכפיל את ההתוצאה בדקה ה-50 עם השער השני לארגנטינוס. מאוריציו קאראסקו יכל רק לצמק את ההתוצאה עם שער כבוד בדקה ה-72.


שאר תוצאות היום:

קולון סנטה פה-באנפילד 2:3

סן מרטין-אולימפו 1:0

רוסאריו סנטראל-ראסינג קלאב (23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully