וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה סיימה שלישית בפיינל פור

הטוסקנים, שהפסידו למכבי תל אביב בחצי הגמר, ניצחו לראשונה בתולדותיהם במשחק על המקום השלישי, 93:97 על טאו ויטוריה

המשחק שהקדים את גמר הפיינל פור בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה, הפגיש בין שתי המאוכזבות של חצאי הגמר בשישי, סיינה וטאו ויטוריה, למשחק חסר החשיבות על המקום השלישי במפעל. האיטלקים, שסיימו במקום השלישי ב-2003 ורביעי ב-2004, ניצחו בפעם השנייה בתולדותיהם במשחק הזה, אחרי שגברו על הבאסקים 93:97 בתום הארכה.

המשחק היה צמוד לאורך כל המחצית הראשונה, אבל הבאסקים הו אלה שהכתיבו את הקצב, בעיקר בזכות פיט מיקל ומירזה טלטוביץ', שהובילו אותם ליתרון 38:41 בהפסקה. טרל מקינטייר, בסדרה של פעולות מוצלחות, היה אחראי למהפך בתחילת הרבע השלישי והעלה את הקבוצה מטוסקנה ליתרון של ארבע נקודות. מהצד השני, מיקל דאג להשאיר את טאו במשחק, בדרך לשיוויון 61:61 בסיום הרבע השלישי. בתחילת הרבע האחרון, היתרון עבר מקבוצה לקבוצה, אבל מקינטייר המשיך להפציץ ושלשה שלו העלתה את סיינה ל-70:72. טיאגו ספליטר, שבלט בטאו במחצית השניה, החזיר אותה ליתרון 78:79 במאני טיים. לברינוביץ' יכל לסגור עניין מהעונשין, אבל החטיא פעם אחת וכפה את מה שאף אחד באולם במדריד לא רצה, שעה לפני משחק הגמר - הארכה.

הפעם סיינה פגעה מהעונשין, וגם מחוץ לקשת, בדרך לניצחון 93:97. קשישטוף לברינוביץ' הוביל את קלעי סיינה עם 19 נקודות, מקינטייר הוסיף 16, רומיין סאטו קלע 15 ובוטסי תורנטון סיים עם 14. מיקל קלע 16 והוריד 10 ריבאונדים לטאו, ספליטר הוסיף 15 וטלטוביץ' סיים עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully