וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן זכתה באליפות גרמניה

הבווארים לא הרשימו מול וולפסבורג, אולם תיקו מאופס ומאכזב הספיק להם על מנת לזכות באליפות הבונדסליגה. היצפלד: "זו עונה מיוחדת"

המחזור ה-31 ננעל היום (ראשון) עם שני משחקי השלמה בבונדסליגה. הסיפור המרכזי כמובן הוא זכייתה של באיירן מינכן באליפות גרמניה, בפעם ה-21 בתולדותיה.

שחקני באיירן לא רצו להתחזר, ולאחר שידעו כבר אתמול כי תיקו בלבד מול וולפסבורג יספיק להם על מנת לזכות בתואר הנכסף, זה בדיוק מה שהם עשו. אולם,למרות התיקו ולמרות האליפות אי אפשר שלא להתרשם כי הדי התבוסה לזניט סט. פטרסבורג (4:0), בחצי גמר גביע אופ"א, עדיין ממשיכים להדהד באוזניי שחקני באיירן. אחרת אי אפשר להסביר את היכולת החלשה שהציגו הבווארים במשחק.

הוולפס היו מונעים בעיקר מתחושת הנקמה, כשבאיירן היתה זו שהדיחה אותם משלב חצי גמר הגביע הגרמני ויותר מכך מאמן הקבוצה הביתית, פליקס מגאת', הוא זה שהוחלף בתחילת השנה ע"י היצפלד ובשבילו היה המשחק שעת כושר לנקמה אישית. המחצית הראשונה היתה שקולה יחסית כשההזדמנויות הרבות,לא נוצלו בשני הצדדים. במחצית השנייה היתה וולפסבורג טובה יותר מהאדומים של באיירן אולם לא ממש הצליחו לתרגם את יתרונם על הדשא, ליתרון גם על לוח התוצאות.

בסוף המשחק שחקני באיירן פתחו את הבירות והתפנו לחגיגות גדולות: "אנחנו אלופי גרמניה ואני מאושר מכך", אמר לוקה טוני החלוץ המצטיין של הקבוצה. "לאחר האכזבה בגביע אופ"א, אנחנו הולכים לחגוג הלילה ואני כבר מצפה לכך בקוצר רוח".

מארק ואן בומל שיבח את וולפסבורג: "לא שיחקנו כל כך טוב היום. אבל אם מסתכלים על העונה כולה, התואר מגיע לנו בהחלט. מגיעות מחמאות לוולפסבורג על צורת המשחק שלהם היום".

המאמן של הבווארים, אותמר היצפלד, שהודיע כבר באמצע העונה על עזיבתו את באיירן לטובת אימון נבחרת שוויץ, התרגש מהאליפות ה-21 של קבוצתו. "זו הייתה עונה מיוחדת. הציפיות מאיתנו היו גדולות מאוד, והלחץ על הקבוצה היה עצום. יש לנו הרבה שחקנים שלא יכולים לדבר גרמנית ואתה, כמאמן, אף פעם לא יכול לדעת מה הולך להיות איתם על המגרש".

דואיסבורג-באייר לברקוזן

דואיסבורג היתה חייבת לנצח על מנת לא להיתקע עוד שבוע במקום האחרון של טבלת הבונדסליגה. לברקוזן, עדיין עם שאיפות להשתתף בטורניר אירופי בשנה הבאה, גם היא צריכה הייתה את שלוש הנקודות על מנת לשמור על החלום הזה בחיים.

פתיחת המשחק רמזה על הקצב המהיר שיישמר לכל אורכו. כבר בדקה ה-14 מנשה אישיאקו העלה את דואיסבורג ליתרון ראשון במשחק, אולם רק 4 דקות חלפו ולוקאס סינקוויס איזן את התוצאה ל-1:1. הקצב נמשך ואישיאקו כבש את השני שלו במשחק והעלה את דואיסבורג ליתרון 1:2, וקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה תרנקוילו בארנטה כבש ללברקוזן בדקה ה-73 ואיזן את התוצאה. בדקה ה-90 בלאגוי גורגייב הדהים את הליגה הגרמנית כשכבש גול לטובת הקבוצה הביתית ושלח את דואיסבורג לחגוג ולשמוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully