וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 88:103

המומנטום של ירושלים נעצר עם הפסד 103:88 בחולון, שהרחיק אותה מתמונת הפיינל פור. נהריה ניצחה את בני השרון החבולה 69:80

הפועל חולון שמרה הערב (שני) על המקום הראשון בליגת העל עם ניצחון ביתי 88:103 על הפועל ירושלים, שהתרחקה מאוד מהמקום הרביעי המוביל לפיינל פור. הקהל הרועש באולם הפחים סחף את שחקניו להצגה מול היריבה השנואה מהבירה, בה ספג זיו ארז את הפסדו הראשון מאז שהחליף את דן שמיר על הקווים.

בני השרון המשיכה לאבד גובה, כשהגיעה עם סגל חסר באופן קיצוני למשחק מול עירוני נהריה והפסידה בבית 80:69. נהריה מצידה ממשיכה בדהירה לפיינל פור, עם ניצחון רביעי ברציפות תחת רוני בוסאני. גלבוע/עפולה פגשה את עירוני רמת גן חסרת היומרות, אבל לא הצליחה לנצל את המצב והובסה 99:84, הפסד שסיבך את מצבה לאחר ניצחונה של מכבי ראשון לציון על אליצור אשקלון 84:88 במשחק שפתח את המחזור ה-24 ביום חמישי האחרון.

המחזור יושלם ביום חמישי הקרוב כשמכבי תל אביב, סגנית אלופת אירופה הטרייה, תארח את הפועל גליל עליון עם עודד קטש למשחק חם במיוחד.

הפועל חולון - הפועל ירושלים 88:103

הפועל ירושלים הגיעה לאולם הפחים הגועש במומנטום חיובי בעקבות החלפתו של דן שמיר בזיו ארז על הקווים, שינוי שעזר לה לקטוע רצף של חמישה הפסדים רצופים עם ניצחון חשוב על בני השרון במחזור הקודם והותיר את חלום הפיינל פור של האדומים בחיים, אבל לחולון היו תכניות אחרות. הצהובים-סגולים, שנמצאים בכושר נהדר עם הפסד בודד בשלושת החודשים האחרונים (וגם הוא בנקודה אחת למכבי תל אביב ביד אליהו), ידעו שהם חייבים לנצח כדי לשמור על המקום הראשון, ואם אפשר על הדרך גם למנוע מהיריבה המושבעת מהבירה להגיע למקום הרביעי, מה טוב.

חולון פתחה עם מורן רוט, טרה סימונס, פי ג'יי טאקר, כריס ווטסון ואריק קמבל. ירושלים עלתה עם דרור חג'ג', טימי באוורס, גיא פניני, ארז מרקוביץ' וג'יימי ארנולד. המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה, כששתי שלשות של באוורס הכניסו את ירושלים לעניינים, אבל היעילות של ווטסון וטאקר בצבע שמרה את חולון קרובה, והרבע הראשון הסתיים ב-22:24 לירושלים.

פניני עיצבן את הקהל החולוני שלא הפסיק לקלל אותו עם ארבע נקודות מהירות שנתנו לאורחים יתרון 26:30, אבל אז חולון לחצה על הדוושה ורוט הרים את האולם עם אלי הופ נהדר לאריק קמבל. טרה סימונס קבר שתי שלשות בזו אחר זו, וחולון ירדה למחצית ביתרון 44:45.

חולון היתה נחושה לגמור את הסיפור כבר בדקות הראשונות של הרבע השלישי, ומאליק דיקסון בהחלט תרם עם שתי צ'אקות אופייניות שהעמידו את התוצאה על 47:54 לחולון, אבל ירושלים לא נשברה. חג'ג' ומרקוביץ' חיברו כמה קליעות עונשין, וסל חשוב של ארנולד קבע 73:77 בלבד לחולן בסיום הרבע השלישי.

ירושלים המשיכה עם המומנטום אל תוך הרבע הרביעי והצליחה להדהים את הקהל כשנטלה את היתרון עם 82:83, לפני שהחולונים החליטו שהגיע הזמן להפסיק לשחק משחקים. גוני יזרעאלי תפס פיקוד, הזין את אלטון בראון לסדרת הטבעות, וטאקר המפלצתי חתם ריצה של 0:9 בדיוק בזמן הנכון כדי להעלות את חולון ל-83:91, משם כבר התמוטטה ירושלים עד ל-88:103 לחולון בסיום.

קלעו להפועל חולון: מאליק דיקסון וטריי סימונס 18 כל אחד, פי ג'יי טאקר 16 (9 ריבאונדים), אלטון בראון 13, כריס ווטסון 10, גוני יזרעאלי 8, אריק קמפבל 7 (7 ריבאונדים), טוני וואשהם 6, עמית תמיר 4, מורן רוט 3. שיחקו ולא קלעו: אבישי גורדון וריאן לקסר.

קלעו לירושלים: גיא פניני 19 (6 ריבאונדים), ארז מרקוביץ' 17, טימי באוורס 15 (7 ריבאונדים, 9 אסיסטים), שרון ששון 12, ג'יימי ארנולד 9, נואל פיליקס 7, דרור חג'ג' 6, ג'ייסון וולס 2, ראמל קארי 1. שיחק ולא קלע: יהוא אורלנד.

בני השרון - עירוני נהריה 80:69

חודש אחרי הניצחון השלישי העונה על מכבי תל אביב, נמצאת בני השרון בצניחה חופשית עם הפסד רביעי ברציפות. הסגל הקצר ממילא של אפי בירנבוים התקצר אפילו יותר עם מכת הפציעות שנחתה על קבוצתו, ועירוני נהריה המתאוששת שמחה לנצל את המצב כדי לרשום ניצחון רביעי ברציפות ולהתקרב צעד גדול נוסף לעבר המקום הרביעי והפיינל פור ביד אליהו. השינוי שעברו הסגולים מאז הגעתו של רוני בוסאני מורגש בכל אלמנט במשחק, ומקבוצה כבויה המתפרקת בקלות היא הפכה לפתע לאוסף לוחמני של שחקנים עם מטרה.

בירנבוים פתח בחמישייה עם ארז כץ, ניצן חנוכי, רון גריזארד, אנדודי איבי ועוסמאן סיסה. מנגד עלתה נהריה עם ג'ון גילכריסט, אדריאן פלדג'ר, מתן נאור, עידו קוז'יקרו ואוטיס היל. הידית של נאור היתה מאופסת מן הפתיחה, ושתי צליפות שלו עזרו לנהריה לעלות ליתרון מהיר של 3:11. חנוכי, שהחליף את טפירו הפצוע בחמישייה, ניצל את ההזדמנות עם דקות מצוינות ששמרו את בני השרון בתמונה, ושלשה של גריזארד סדרה את הרבע הראשון על 18:19 בלבד לנהריה. חנוכי המשיך ללהוט גם ברבע השני, בו נכנס כהרגלו אשנטה ג'ונסון מהספסל והכניס התלהבות גדולה אצל הצפוניים, והמחצית הסתיימה בשוויון 36:36.

ברבע השלישי כבר החלה הנפילה הצפויה של בני השרון חסרת הספסל, ונהריה ברחה מהר מאוד. קוז'יקרו חפר מתחת לסל פעם אחר פעם, ג'ונסון קלע מכל מקום, ונהריה שייטה ל-49:66 מוחץ בסיום הרבע השלישי. האורחים עלו להפרש שיא של 49:71 בתחילת הרבע האחרון, לפני שבני השרון סיימה את המשחק בטעם קצת טוב יותר כשקיזזה את הפיגור עד ל-69:80 בסיום.

קלעו לבני השרון: רון גריזארד 24 (12 ריבאונדים), ניצן חנוכי 18, ג'ייסון וויליאמס 13, אוסמאן סיסה 9, יפתח בוכמן וארז כץ (6 אסיסטים) 2 כל אחד, אנדודי איבי 1.

לנהריה: מתן נאור 17, אשנטה ג'ונסון 15, אוטיס היל 13, אדריאן פלדג'ר (5 אסיסטים) ועידו קוז'יקארו 11 כל אחד, ג'ון גילכריסט 10 (7 ריבאונדים), ברק פלג 3. שיחקו ולא קלעו: שחר מרגוליס, אבי סוכר ושחר אוצ'וקוליץ'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני רמת גן - הפועל גלבוע/עפולה 84:99

הפועל גלבוע/עפולה קיבלה הזדמנות פז לשפר את מצבה האנוש בתחתית עם מפגש מול עירוני רמת גן שכבר למעשה גמרה את העונה, אבל כשלה פעם נוספת עם הפסד קריטי שהשאיר אותה במקום האחרון. במחזור הבא תנסה קבוצתו של אבנר יאור לתקן את המצב בקרב ישיר מול אחת מיריבותיה במאבק על הירידה, מכבי ראשון לציון, ובמקביל לייחל להמשך הצלילה של גליל עליון, שעומדת בפני לוח המשחקים הקשה ביותר מבין קבוצות התחתית במחזורי הסיום.

גלבוע/עפולה פתחה עם עמית בן דוד, למונט ג'ונס, גור פורת, ג'רמיין הול וטונג'י אווג'ובי. מנגד עלתה רמת גן, שמשחקת כבר על הכבוד בלבד, עם בריאן טולברט, אורי יצחקי, מייקל קיובלר, ניר כהן וג'רום ביזלי. הדקות הראשונות היו של עפולה ואווג'ובי, שהעלה את קבוצתו ל-8:13. ביזלי הגיב בנקודות בצבע מהעבר השני, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 22:25 לגלבוע/עפולה. בריאן טולברט נכנס לזון והחל לצלוף, ולמרות חשיבות המשחק עבור האורחים, הם ירדו להפסקה בפיגור 49:48.

בפתיחת הרבע השלישי העלה אדם הול את גלבוע/עפולה ל-51:54, אבל אז השתלט טולברט לחלוטין על המשחק והריץ את רמת גן לריצת 0:13 ששברה את רוחם של שחקניו של אבנר יאור. הול המשיך לנסות, אבל הרבע השלישי הסתיים ב- 62:74 לרמת גן. ברבע האחרון ניסה חנן קולמן להציל את המולדת ללא הצלחה, ואלישי כדיר הצעיר עזר למקומיים להבטיח את הניצחון הרבה לפני הבאזר, ובסיום ניצחה רמת גן 84:99.

קלעו לרמת גן: בריאן טולברט 28, אלישי כדיר (8 ריבאונדים) ומייקל קיובלר 17 כל אחד, אורי יצחקי 13, בנט דיוויס 9 (7 ריבאונדים), ג'רום ביזלי ושמוליק ברנר 6 כל אחד (8 אסיסטים), אבי כהן 2, אור ברנר 1. שיחקו ולא קלעו: דורון קרמר וניר כהן.

לעפולה/גלבוע: אדם הול 20, למונט ג'ונס (6 אסיסטים) ועמית בן דוד 12 כל אחד, דגן יבזורי 11, ג'רמיין הול וחנן קולמן 10 כל אחד, טוני אווג'ובי 5, נועם מטלון וריבון קובייל 2 כל אחד. שיחק ולא קלע: גור פורת (6 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully