וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מתחילים להריח את רומא

אינטר הפסידה 2:1 למילאן וראתה את רומא מתקרבת עד 3 נקודות, עם 0:3 על סמפדוריה. פיורנטינה ממשיכה להתדרדר עם הפסד לקליארי

על הנייר, המחזור ה-36 באיטליה היה אמור כל כולו להתמקד במאבקי הירידה של אלו שמזלם לא שפר עליהן, ועל הכרטיסים האחרונים לאירופה בעונה הבאה. אחרי הכל, אינטר האלופה ידעה שהיא יכולה לחדש לעצמה את התואר על ידי השגת נקודה אחת בלבד מול מילאן. אלא שלא הרוסונרי יוותרו על הזדמנות פז שכזו כדי לקלקל ליריבה העירונית את החיים, והמילאנזים ניצחו . החדשות הטובות הגיעו לרומא ששיחקה בסמפדוריה ועשתה את העבודה בסטייל עם ניצחון גדול, 0:3. פיורנטינה המשיכה את ההתפרקות האיטית שלה, כשהפסידה בקליארי, 1:2, ואיבדה את המקום הרביעי למילאן.

במוקד מאבקי ההישארות בליגה, ניצחה רג'ינה בקטאניה 1:2, וסיבכה את המארחים בתחתית. סיינה הבטיחה סופית את ההישארות עם ניצחון גדול-קטן מול יובנטוס, 0:1, בעוד פארמה שמרה על סיכוייה לאחר ניצחון 0:1 על גנואה. ליבורנו עוד היתה במשחק, אבל הפסידה לבסוף לאטאלנטה 1:2, והיא ככל הנראה תעשה את העונה הבאה בליגת המשנה.

מילאן - אינטר 1:2

הדרבי של מילאנו כבר מזמן לא היה כל כך מבטיח, כשאינטר ידעה שהיא יכולה להבטיח את האליפות השלישית ברציפות שלה, ועוד מול היריבה העירונית השנואה עם נקודה אחת בלבד, בעוד הרוסונרי ידעו שזאת עשויה להיות אחת ההזדמנויות האחרונות שלהם להיצמד לפיורנטינה ולעונה נוספת בליגת האלופות. שני הניצחונות הרצופים שרשמה מילאן לאחרונה קירבו אותם עד שתי נקודות מפיורנטינה, וניצחון על האלופה בצירוף עם הפסדה של יריבתם לצמרת, קירב אותם עצד עצום לכיוון הצ'מפיונס ליג.

מחצית ראשונה מאופסת שגרמה לאורחים מאינטר כבר לפנטז על בועות השמפניה, פינתה את דרכה למחצית שניה מהגיהנום עבורם, כשקאקה ברח למטראצי בדקה ה-51, שלח כדור לפיפו אינזגי שנגח לעמוד הקרוב, והעלה את המילאנזים ליתרון. אינטר נראו בהלם, סידורף היה קרוב לכבוש 4 דקות מאוחר יותר, ובדקה ה-56 ההתפרקות של האלופה הגיעה לשיא, כשאמברוסיני מצא את קאקה, שהכניע את חוליס סזאר כדי להכפיל את היתרון. אינטר שמעה שרומא עלתה ליתרון וידעה שהיא עוד עלולה לאבד את התואר, וחזרה לחיים בדקה ה-76, כשחוליו קרוז צימק ל-1:2.

סמפדוריה - רומא 3:0

עד כמה האמינו ברומא, כשיצאו למשחק החוץ בסמפדוריה שהאפשרות התיאורטית של אליפות העונה עוד בחיים? בטוח שלא הרבה. אלא כשהחדשות הטובות החלו להגיע ממילאנו, הבינו ברומא ששום דבר עוד לא סגור, והחלו להילחם על גורל העונה. זה לא היה פשוט, בטח לא מול סמפדוריה שחלמה במשך רוב העונה על ליגת האלופות, אבל בסופו של דבר תיאלץ כנראה להסתפק בגביע אופ"א.

במשך מחצית שלמה, נראתה רומא כבויה משהו, כשגם המאמצים ההתקפיים שלה עלו בתוהו, וכאמור, לא היו חדשות מכיוונה של אינטר. אלא שלמחצית השניה הם כבר עלו בטירוף, ומכבש הלחצים שהפעילו על שערם של המארחים הניב פרי לבסוף, בדקה ה-75, כשכריסטיאן פאנוצ'י כבר את השער המיוחל. משם והלאה זה כבר היה פשוט יותר, ו-4 דקות מאוחר יותר הוסיף דויד פיזארו את השני, וסיסיניו השלים את הניצחון עם שער משלו בדקה ה-85.

קליארי - פיורנטינה 1:2

מה יהיה עם העונה של פיורנטינה? הקבוצה שפתחה בסערה את העונה, הוליכה את הטבלה, וכבר לא יכלה לחכות עד לעונה הבאה, אז תשחק בליגת האלופות, ככל הנראה איבדה את מקומה, ותיאלץ להסתפק שוב בגביע אופ"א. הסיבה לכך נעוצה בקבוצה הלוחמת מקליארי, שעבדה קשה כדי להבטיח את ההישארות בליגה במחזורים האחרונים, וגם עם 5 נקודות מהקו הם לא עמדו לסמוך על אף אחד חוץ מעל עצמם.

נבס העלה את קליארי ליתרון מוקדם בדקה ה-20 והכניס את האורחים ללחץ. פיורנטינה ניסתה ללא הרף לתקוף, אבל במחצית השניה הגיע דווקא דניאלה קונטי, ו-6 דקות מפתיחת המחצית קבע 0:2. האורחים לא הרימו ידיים וחזרו לחיים, כשמאריו סנטנה צימק בדקה ה-54, אבל קליארי סגרה את השער, ושלחה את האורחים לבעוט בעצמם על שלא לקחו את ההזדמנות לשמר לעצמם את המקום הרביעי בליגה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

קטאניה - רג'ינה 2:1

ברג'ינה כבר לא זוכרו מתי בפעם האחרונה הצליחו להשיג ניצחון חוץ, ועלו למגרש בידיעה שהפעם, ניצחון שכזה יהיה מתגמל במיוחד, כזה שלא רק יוציא אותם מהתחתית הבוערת והקו האדום, אלא גם יעזור להם לעקוף את קטאניה בסיבוב, ולגרור קבוצה נוספת אל הבור.

עם המידע הזה השתיק ניקולה אמורוסו את הקהל המקומי, כשהעלה את האורחים ליתרון, 4 דקות לפני המחצית. המארחים נלחמו בכל כוחם למצוא את השיוויון, הפקירו את החלק ההגנתי, ורג'ינה ניצלה זאת כדי לקבל פנדל, אותו שלח אמורוסו פנימה בדקה ה-90 כדי לסגור את המשחק. מרטינז עוד צימק למארחים, אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.

אטאלנטה - ליבורנו 2:3

ליבורנו יצאו למשחק החוץ מול אטאלנטה כשהם יודעים שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי להבטיח עונה נוספת בליגה הבכירה. האורחים, שהגיעו עם מאמנם החדש, פרננדו אורסי, התעודדו מכך שלאטאלנטה כבר לא נותר על מה לשחק. אלא שמהצד שני, הם לא רשמו ניצחון חוץ מאז חודש ינואר, וגם הפעם זה לא היה שונה.

חוסר הניסיון של ליבורנו שוב התחיל להראות סימנים, כשהתסכול ההתקפי שלה הוביל לחורים בהגנה, וכריסטיאנו דוני ניצל אחד מהם כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-56. ההלם של השער עוד לא שקע, ואדריאנו פינטו הכה עם השני 3 דקות מאוחר יותר. אלא שליבורנו לא ויתרה, ובדקה ה-64 היא חזרה, עם שער של פאוסטו רוסיני. הלחץ על שערה של אטאלנטה נמשך, ו-9 דקות לסיום השווה סימונה פאבן את התוצאה. אבל אז, דקה לסיום הגיע סימונה פדוין, ושער שלו ניפץ לחלוטין את תקוות ההישארות של ליבורנו, שכנראה תראה את העונה הבאה בליגת המשנה.

סיינה - יובנטוס 0:1

יובה יצאה למשחק נטול לחץ מול סיינה, כשהיא יודעת שהעונה שלה למעשה כבר נסתיימה עם המקום השלישי בליגה. אחרי 4 ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים, נראה שכל מה שרצתה הגברת הזקנה לעשות זה לשבת לרגע ולהירגע, וזה היווה קרקע נוחה במיוחד לסיינה, שהצליחה, לראשונה בהסיטוריה של המועדון, לנצח את יובנטוס. חוסיין חרג'ה הפתיע את האורחים עם שער מוקדם כבר בדקה ה-7, שהעלה את סיינה ל-0:1, ומשם ליובה נותר רק לחפש את השיוויון, ללא הצלחה.

אמפולי - אודינזה 1:0

עוד מפגש שמחבר שני עולמות שונים לגמרי התרחש בקסטלאני. מצד אחד עמדה אודינזה, שמפגש עם הנלחמות על הירידה הפך לשיגרה אצלה, אבל היא ידעה שאסור לה לוותר אם היא עדיין רוצה לתפוס מקום באירופה. אמפולי הגיעה כשהיא ממש מעל לקו האדום אבל סיימה אותו כשהיא מקום אחד מהתחתית, ותהיה חייבת להיאבק על מקומה בליגה בשני המחזורים שנותרו. פאביו קוואגליארלה לא התחשב בהכנסת האורחים של אמפולי ותקוות ההישארות שלהם, ושער שלו בדקה ה-17 גרם לאוהדים המקומיים לתפוס את הראש בידיעה שעוד הזדמנות הלכה לעזאזל. טוב נו, אולי בשבוע הבא.

פארמה - גנואה 0:1

אחת מהעונות החלשות ביותר בתולדות המועדון המפואר ושמו פארמה מגיעה לסיומה, ובקבוצה השבורה כבר כמעט וחדלו להאמין שיצליחו להישאר. בואה של גנואה לעיר סימל את ההזדמנות האחרונה בהחלט. הרכבת יוצאת, אמרו בעיר, ואם לא ישיגו את מלוא הנקודות מול האורחים, הכל גמור.

45 דקות מאופסות הובילו את אוהדי פארמה המאוכזבים, שראו את קבוצתם משיגה רק ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים, לשבת במקומם. אלא שאז הגיע כריסטיאנו לוקארלי בדקה ה-58, העלה את האורחים ליתרון והקפיץ את הקהל המקומי על רגליו, עם 3 נקודות קריטיות. כשרק נקודה ומקום אחד מפרידים אותם בין קטאניה שמעל לקו האדום, אולי בפארמה עוד יכולים להציל את העונה.

תוצאות נוספות:

לאציו - פאלרמו 2:1

לפאלרמו: אמאורי 82', 90'.
ללאציו: גורן פאנדב 25' (פנדל).

טורינו - נאפולי 1:2

לטורינו: לאסנדרו רוסינה 26' (פנדל), דויד די מיקלה 56'.
לנאפולי: מתאו קונטיני 53'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully