וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גארבג' טיים

ליברפול ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי והרסה לה את התקוות האירופאיות. ארסנל שגברה 0:1 על אברטון. סהר כבש במחזור הסיום של הצ'מפיונשיפ

המחזור ה-37 באנגליה המשיך היום (ראשון) עם שני משחקים, כאשר ביום שני הוא יגיע למשחק החשוב באמת, כשצ'לסי תצא לניוקאסל במטרה לשמור על סיכויים לזכות באליפות. ארסנל אירחה את אברטון באצטדיון האמירויות וניצחה 0:1. פרננדו טורס כבש את השער היחידי בניצחונה של ליברפול על מנצ'סטר סיטי, 0:1.

ארסנל - אברטון 0:1

אחת הקבוצות שהייתה מועמדת לאליפות, אך כשלה ברגעי הסיום ולא הצליחה לעמוד בקצב של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אירחה את הכחולים, במשחק שלא רוצים לאבד את המקום החמישי בליגה.

ארסן ונגר נתן מנוחה לחלק משחקניו והעלה מספר מחליפים בהרכב. מן העבר השני, דייויד מויס העלה את ההרכב כמעט הכי חזק שלו. ארסנל שלטה במשחק, אבל לא הצליחה להבקיע את שער הטופיס עד הדקה ה-76. אז היה זה ניקלאס בנדטנר, החלוץ הדני של הקבוצה שעשה מהלך יפהפה עם תיאו וולקוט. הדני מסר לאנגלי באגף שמאל, נכנס לרחבה ונגח את ההרמה לשערו של טים הווארד.

0:1 קטן לארסנל ושלוש נקודות במחזור הלפני האחרון. לתותחנים עדיין סיכוי לזכות במקום השני, אם צ'לסי תמעד במשחקיה הנותרים. במחזור האחרון תתארח ארסנל אצל סנדרלנד, אברטון תפגוש בגודיסון פארק את מידלסברו.

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 0:1

לאחר שכבר מזמן הביאה את עצמה למצב בו אין לה על מה לשחק, אירחו האדומים את הסיטי, שעדיין פינטזה על המקום החמישי. המשחק לא התעלה לרמה גבוה והיה נטול אירועים מיוחדים, ובמקום כלשהוא אפיין את העונה של שני המועדונים. בדקה ה-57 ניצל פרננדו טורס טעות קשה בהגנת הסיטי, ששלחה כדור אחורה, החלוץ הספרדי השתלט עליו, פרץ לרחבה, גבר על ריצ'ארד דאן, ומול הארט שלח כדור מזווית קשה פנימה. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-68, אבל לא השפיע משמעותית על המשחק. הסיטי תיאלץ לשכוח מאופ"א, ותתחיל לחשוב על העונה הבאה.

בן סהר כבש במחזור הסיום

המחזור ה-46 והאחרון בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה של אנגליה, נערך היום (ראשון). שפילד וונסדי, בה משחק בן סהר, ניצחה את נוריץ' 1:4. החלוץ הישראלי כבש את השער השני במשחק בדקה ה-53. ברטון (23 פנדל ו-76) וקלארק (87), הוסיפו. האקרבי כבש לנוריץ' (9). שפילד יונייטד מסיימת את העונה במקום ה-16(בליגה הראשונה 24 קבוצות) עם 55 נקודות.

ווסט ברומיץ' וסטוק סיטי סיימו במקומות הראשון והשני בהתאמה והן מעפילות לפרמיירליג. האל, בריסטול סיטי, קריסטל פאלאס ו-ווטפורד, שסיימו במקומות השלישי עד השישי יתחרו ביניהן בפלייאוף על הכרטיס השלישי שמוביל לליגה הבכירה. המאוכזבות שיורדות לליגה השלישית באנגליה הן קולצ'סטר, סקונת'ורפ ולסטר סיטי. תיקו 0:0 של לסטר עם סטוק וניצחונה של סאות'המפטון, שהייתה ערב המחזור מתחת לקו האדום, הוריד את לסטר לליגה השלישית.

ריינג'רס שוב לא הבקיעה

השבוע הזה היה אמור להיות מיוחד ביותר עבור וולטר סמית' ושחקניו מגלזגו ריינג'רס. אחרי שניצחו בפנדלים את פיורנטינה בחצי גמר גביע אופ"א והבטיחו לעצמם את ההזדמנות לזכות בתואר אירופאי, יצאו הכחולים למשחק חוץ מול היברניאן, כשהם יודעים שניצחון יקרב אותם עוד יותר ליריבה השנואה, סלטיק בפסגה.

אלא שכל הלחץ שהשתחרר לאחר הפנדלים מול האיטלקים ככל הנראה השפיעו על יכולת ההבקעה של ריינג'רס, ששוב רשמו משחק ללא שערים, וסיימו בתיקו 0:0 מאכזב במיוחד. דניאל קוזין אמנם כבש במחצית השניה, אך השער נפסל בטענת נבדל, וריינג'רס נאלצה להסתפק בנקודה. לאחר התיקו, ממוקמת ריינג'רס במקום השני בליגה הסקוטית, עם 76 נקודות ו-3 משחקים פחות מסלטיק, שנמצאת בראש הטבלה עם 83 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully