וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז ראלי: "דבש, הכול דבש"

שחקן בני יהודה העביר את תחושותיו לאחר הניצחון החמישי הרצוף. חיימוביץ': "הקהל הטריף אותנו, הרגשנו אותם בכל פינה במגרש"

בבני יהודה חגגו גם הבוקר (ראשון) את הניצחון החמישי הרצוף של הקבוצה, 0:1 על מכבי פתח תקווה באורווה. מלבד הניצחון, שהביא עמו שלוש נקודות יקרות וכן העובדה שהזהובים כבר לא במקום האחרון בטבלה, דיברו בשכונת התקווה בעיקר על התצוגה הנפלאה של קהל הקבוצה. כ-2500 זהובים היו בטירוף והעניקו לשחקנים של יעקב אסייג וחזי שירזי תחושה של משחק בית.

"היו דקות במשחק שהרגשתי כאילו שאנחנו משחקים אצלנו בבית. חשנו כאילו שאנו משחקים עם 12 שחקנים על המגרש", אמר הבלם זאב חיימוביץ'. "הקהל הטריף אותנו כל הזמן והרגשנו אותו בכל פינה בדשא. זה היה מדהים, אני לא זוכר כזאת תצוגה שלהם כבר הרבה זמן. זו ההזדמנות להודות להם על תמיכתם. כמובן שהניצחון הגיע הרבה בזכותם. האוהדים שלנו יחסרו לנו באצטדיון טדי בשבוע הבא, אבל אני מקווה לראות כמות כפולה ממה שהגיעה אתמול במשחק הבית הבא שלנו בעוד שבועיים מול כפר סבא".

חיימוביץ' משתדל להישאר על הקרקע גם אחרי הניצחון החמישי ואומר: "השגנו ניצחון חשוב, ועוד על קבוצה שמתמודדת איתנו בתחתית, אבל עדיין לא עשינו שום דבר. אסור לנוח על זרי הדפנה. נהיה חייבים להמשיך ככה גם במשחקים הבאים".

המגמה הבולטת בכל משחקיה האחרונים של בני יהודה היא שיתופם של השחקנים הצעירים שלא ממש זכו לקרדיט בחלקים הראשונים של העונה. הקשר הצעיר עוז ראלי הוסט לפני כחודשיים לעמדת המגן השמאלי, בעקבות פציעתו של המגן סאלם אבו סיאם ומאז הוא פורח בתפקיד הזה. במשחק נגד פתח תקווה נתן ראלי משחק טוב מאוד עם לחימה והקרבה וסייע לחוליית ההגנה של הזהובים לשמור על רשת נקייה.

"אתה מכיר את השיר דבש, הכל דבש?, ככה הרגשתי בסוף המשחק", אמר ראלי. "זה הניצחון הכי מתוק שיכול להיות. במחצית השנייה הם לחצו אותנו כל הזמן, התגוננו כמו שצריך, עמדנו בהגנה כמו שצריך, היינו דרוכים ויציבים. באנו מוכנים למשחק הזה כמו שלא באנו לאף משחק אחר עד עכשיו. אנחנו מוכיחים את עצמנו בכל שבוע מחדש ונהנים לשחק ולנצח, בעזרת השם נישאר בליגה ונעשה את העונה הזו למתוקה מתוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully