וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה יעזוב בסוף העונה, פסיץ' ימונה במקומו

4.5.2008 / 8:59

הדמעות על ההפסד בחצי הגמר עוד לא יבשו בטאו ויטוריה, ובמועדון הבאסקי ממהרים להסיק מסקנות: "תווית המאמן הזמני הוכיחה את עצמה"

יומיים בלבד אחרי שהודח בחצי גמר הפיינל פור 83:79 על ידי צסק"א מוסקבה, מסתמנת סוף דרכו המקצועית של נוון ספאחיה בטאו ויטוריה. המאמן הקרואטי, שגם בשנה שעברה סיים את דרכו באירופה מול צסק"א, כמאמן מכבי תל אביב, שמע בסוף השבוע ממספר עיתונאים באסקים על כך שהנהלת הקבוצה שלו כבר סיכמה את תנאיו של סבטיסלב פסיץ' מאמנה של דינמו מוסקבה עד לחודש האחרון.

כששמע ספאחיה על כך שצפוי לסיים את תפקידו במועדון בסוף העונה לא נראה מופתע במיוחד וזאת לאחר שבמשך כל העונה עלו שמועות על כך שחוזהו לא יוארך בעונה נוספת. המועמד המוביל לתפקיד היה דושקו איבנוביץ', מאמנה לשעבר של טאו, שפוטר מברצלונה לאחרונה, אך כאמור הנהלת הקבוצה סיכמה ככל הנראה עם פסיץ'. העיתונאי הספרדי נאצ'ו מנדזה אמר כי, "התווית של המאמן הזמני הוכיחה את עצמה. בטאו לא חיכו אפילו למשחק השלישי וכבר נוצר הקשר עם פסיץ'".

סבטיסלב פסיץ', 59, שנולד בסרביה, אימן בכל רחבי אירופה, ולאחרונה אף היה מועמד להחליף את אטורה מסינה בסוף העונה בצסק"א מוסקבה. את הקריירה שלו החל בבוסניה סרייבו, אחר כך עבר לאימון נבחרת גרמניה, המשיך באימון אלבא ברלין וקלן הגרמניות, ומשם עשה קפיצת דרך לקבוצות האירופאיות הגדולות ביותר, רומא, ברצלונה, ג'ירונה והעונה כאמור דינמו מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully