וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורנטס ניצחו את הספרס במשחק 1

דייויד ווסט כיכב עם 30 נק' מול חמש בלבד של טים דאנקן, וההורנטס הביסו את הספרס 82:101. גם דטרויט ב-0:1 אחרי 72:91 על אורלנדו

שתי סדרות מבטיחות בסיבוב השני של הפלייאוף נפתחו הלילה (בין שבת לראשון), בשתיהן נאבקות אלופות גאות ומנוסות מהעבר בטוענות צעירות ומוכשרות לכתר. הניו אורלינס הורנטס הוכיחו לאחרוני הספקנים שהם רציניים, כשהביסו את סן אנטוניו 82:101 ועלו ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר המערב. דטרויט הסתפקה במחצית שניה דורסנית כדי להביס את אורלנדו 72:91 ולעלות ל-0:1 בסדרת חצי גמר המזרח.

ניו אורלינס - סן אנטוניו 82:101 (ניו אורלינס מובילה 0:1 בסדרה)

סדרת הסיבוב הראשון של סן אנטוניו מול פיניקס נחשבה בעיני רבים כסדרת הגמר האמיתית של הספרס, אבל הלילה בניו אורלינס האלופה הבינה מהר מאוד שבדרך לתואר שני ברציפות היא עוד תצטרך לדלג מעל כמה משוכות לא פשוטות. ההורנטס התנדבו למשימה, אחרי שהגיעו כאנדרדוגים למפגש מול דאלאס בסיבוב הראשון ומחצו את המאבס 1:4, הגיע הזמן להראות גם לדאנקן וחבריו שהמיקום שלהם בצמרת המערב מוצדק.

הספרס הובילו במחצית הראשונה בפער דו ספרתי למרות משחק נוראי של דאנקן, אבל נותרו אובדי עצות בשני הרבעים האחרונים כשהאיש הגדול שלהם המשיך לא לתפקד. דייויד ווסט ענה לו מהעבר השני עם הצגה נהדרת, וכריס פול ניצח כהרגלו על העניינים. כשההפרש נע סביב 10-12 נקודות ברבע האחרון עדיין נותרו כמה אוהדים לחוצים של הצרעות ביציעים, מחשש לקאמבק אופייני של הספרס, אבל דקות הסיום היו כולן של המקומיים, שהפכו את הניצחון לתבוסה, ופתחו פער שרק יוסיף לביטחון שלהם לקראת המשחק השני בסדרה, בלילה שבין שני לשלישי.

ווסט סיים עם 30 נקודות (13 מ-23 מהשדה) ותשעה ריבאונדים, פול הסתפק ב-17 נקודות אבל לא שכח לחלק 13 אסיסטים ולחטוף ארבעה כדורים, ופז'ה סטויאקוביץ' היה מאופס עם 22 נקודות (9 מ-15 מהשדה). השורה הסטטיסטית המדהימה של דאנקן עמדה על חמש נקודות (1 מ-9 מהשדה), שלושה ריבאונדים ושני אסיסטים ב-37 דקות משחק. טוני פארקר עם 23 ומאנו ג'ינובילי עם 19 ניסו למזער את הנזק.

דטרויט - אורלנדו 72:91 (דטרויט מובילה 0:1 בסדרה)

בעונה שעברה חטפו המג'יק הצעירים סוויפ קליל מהפיסטונס בסיבוב הראשון, בהופעתו הראשונה של דוויט הווארד בפלייאוף, אבל הפעם הסיפור היה אמור להיות מאוזן הרבה יותר. הבוכנות הזדקנו בשנה, סופרמן וחבורתו הפכו לגורם משמעותי בצמרת המזרח (תואר שלא שווה הרבה במצבו הנוכחי של הקונפרנס), והמפגש בין השתיים בפלייאוף הגיע בסיבוב השני. אבל כל זה הספיק לאורלנדו למחצית אחת בלבד, לפני שדטרויט השתלטה על המשחק לחלוטין ושייטה לניצחון קל במשחק הראשון.

שני הרבעים הראשונים נראו טוב עבור המג'יק, שירדו להפסקה בפיגור מינימלי של 43:42, אבל דווקא כשהצליחו לרשום את יתרונם הראשון במשחק בפתיחת המחצית השניה, הם פתאום התאדו. צ'ונסי בילאפס וריפ המילטון פתחו מבערים והובילו ריצה של 3:19 שהציבה את המקומיים ביתרון מבטיח. אורלנדו עוד צימקה את הפיגור לשבע נקודות, אבל ריצה נוספת בפתיחת הרבע האחרון, הפעם של 4:17, סגרה את הסיפור.

בילאפס עם 19 ושבעה אסיסטים והמילטון עם 17 ושישה ריבאונדים הובילו את המנצחים, ג'ייסון מקסיל וטיישון פרינס תרמו 12 נקודות כל אחד. הידו טורקוגלו ורשארד לואיס קלעו 18 כל אחד למג'יק, דוויט הווארד היה פסיבי עם 12 נקודות (5 מ-11 מהשדה) ושמונה ריבאונדים. המשחק השני בסדרה ייערך בלילה שבין שני לשלישי, גם הוא בפאלאס של דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully