וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון תחכה עם חגיגות האליפות

אלופת צרפת סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול ניס, ובורדו תוכל לצמק ממנה את הפער לשתי נקודות, אם תנצח ביום ראשון במארסיי

בליון כבר הכינו את השמפניות, וקיוו לחגוג אליפות שמינית ברציפות בליגה הצרפתית כבר השבוע. מוליכת הליגה הצרפתית הייתה זקוקה לניצחון חוץ על ניס, ולתיקו של השניה בורדו במשחק מול מארסיי ביום ראשון. בסופו של דבר, ליון בעצמה לא הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל, וסיימה בתיקו 0:0 מול ניס. היא תיאלץ להמתין ככל הנראה, עד למחזור האחרון. ניצחון של בורדו על מארסיי ביום ראשון יצמק את הפער בין שתי הקבוצות לשתי נקודות בלבד, כשיוותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה.

נאנסי ניצחה את שטרסבורג 0:3 ועשתה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השלישי, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. פסקל ברנגווה כבש את השער הראשון בדקה ה-37 ומארק אנטוואן פורטונה כבש את השני לפני הירידה להפסקה. מונסף זרקה המרוקני השלים את החגיגה בדקה ה-57. בניגוד לליון, בנאנסי יקוו לניצחון של בורדו על מארסיי, כדי להישאר במקום השלישי. שטרסבורג אגב, רחוקה בארבע נקודות מהקו האדום והיא בדרך להצטרף למץ, שכבר ירדה לליגה השניה.

בתחתית, פ.ס.ז' נותרה מתחת לקו האדום, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול טולוז, לה יש אותו ניקוד אבל הפרש שערים יותר טוב. שתי הקבוצות ימשיכו במאבק נגד הירידה יחד עם לאנס, עד למחזור האחרון. ברנרד מנדי כבש לפריזאים בדקה ה-62, אלא שמוחמד פופאנה הציל את טולוז עם אחד משעריה החשובים ביותר העונה, שתי דקות לסיום.

שאר המשחקים:

קון - ראן 2:2
לקון: קומפאן (54), ניבה (85). לראן: ג'רום לרואה (30), בריאן (90).

אוקזר - ואלנסיין 0:2
לאוקזר: לג'ון (16), ילן (90).

סושו - צץ 0:0

לאנס - מונאקו 0:0

לוריין - לה מאן 0:0



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully