וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו סיבכה את רקראטיבו

החניכים של אגיירה ניצחו 0:3 את הואלבה, שממשיכה להסתבך בתחתית. דודו אוואט ודפורטיבו ספגו שער ניצחון בדקה ה-94 מסראגוסה

המחזור ה-35 בליגה הספרדית נפתח עם שני משחקים, שאמנם שלושת הגדולות לא היו מעורבות בו, אך אתלטיקו מדריד הראתה לפחות שהיא מכוונת גבוה, לפחות לעבר המקום השלישי, שם שוהה הקבוצה החלשה ביותר בתקופה האחרונה, ברצלונה.

אתלטיקו גברה 0:3 על רקראטיבו, שרחוקה כעת שתי נקודות בלבד מהקו האדום ואחרי משחקי מחר עוד עלולה לשלם ביוקר על ההפסד הזה ולהידרדר אל המקום ה-18. במשחק נוסף שנערך הערב סראגוסה כבשה שער דרמטי בדקה ה-94, ניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה של דודו אוואט ועלתה אל מעל הקו האדום.

אתלטיקו מדריד - רקראטיבו הואלבה 0:3

אתלטיקו מדריד בסך הכל רוצה לא לרדת מהמקום הרביעי, המקנה כמו המקום השלישי את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. עם התקופה הרעה שברצלונה עוברת, לחניכים של חבייר אגיירה יש שאיפות להחליף איתה מקומות. בינתיים הם נותנים אישור מצוין לכך שהם ראויים.

בדקה ה-23 איגנסיו קמאצ'ו קיבל כדור קרן שהגיע ממריאנו פרנייה ונגח היטב מקרוב פנימה. שש דקות בפתיחת המחצית השנייה בויסנטה קלדרון סרחיו אגוארו קיבל ממקסי רודריגז ובעט בימין פנימה.

המשחק הפך להיות בשליטה מוחלטת של אתלטיקו, שמצאה את השער השלישי בדקה ה-74 כשלואיס גרסיה מצא את קמאצ'ו במרכז הרחבה, וזה בעט פנימה את השני שלו. מצבה של רקראטיבו ממשיך להיות רע, ואחרי הניצחון על לבאנטה בשבוע שעבר, החיים שלה בתחתית הופכים להיות קשים ובעיקר מסובכים.

סראגוסה - לה קורוניה 0:1

סראגוסה עלתה מעל הקו האדום בזכות שער ניצחון בדקה ה-94 מול דפורטיבו לה קורוניה, שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים. סראגוסה, שהייתה טובה יותר במשך כל המשחק ולא מצאה את הרשת, ניצלה את תוספת הזמן כדי לכבוש. סרחיו גרסיה מצא את רוברטו אז'אלה וזה כבש מקרוב את השער הכל כך חשוב, שמשאיר לסראגוסה סיכוי להינצל. הקבוצה עלתה זמנית למקום ה-16 עם 41 נקודות בעוד לה קורוניה נותרה שביעית עם 49. דודו אוואט שיחק 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully