וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עלה לגמר בברצלונה

הטניסאי מספר 2 בעולם הביס את גרמלמאייר הגרמני 1:6, 0:6 ויתמודד על תואר רביעי בטורניר הקטלאני מול בן ארצו דויד פרר

רפאל נדאל ודויד פרר יתמודדו ביום ראשון בדרבי ספרדי על התואר בטורניר החימר בברצלונה (על סך פרסים של 888 אלף יורו). נדאל, שזכה בטורניר בשלוש השנים האחרונות, ינסה להשלים תואר רביעי לפני טורניר המאסטרס ברומא, שיפתח ביום שני הקרוב.

נדאל, המדורג 1 בטורניר, הצליח לשמור על האנרגיות שלו בחצי הגמר, כשטייל מול דניס גרמלמאייר הגרמני בדרך לניצחון 1:6, 0:6 תוך 50 דקות בלבד. פרר (5 בעולם) עבד קשה יותר מול סטניסלס וורינקה השוויצרי, לפני שניצח 6:7, 3:6. "אני מאוד מרוצה מתחילת עונת החימר שלי", סיכם נדאל.

פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, שניצח את דודי סלע בסיבוב הראשון של טורניר החימר במינכן (על סך פרסים של 370 אלף יורו) יתמודד על התואר מול סימונה בוללי האיטלקי. גונזאלס גבר בחצי הגמר על המרוקני המתקאמבק יונאס אל עינאווי 6:3, 4:6, 3:6. בוללי הפתיע בחצי הגמר השני את המדורג 1 בטורניר, פול הנרי מתיאו הצרפתי, וניצח אותו 6:7, 6:4, 6:7.

בטורניר הנשים בפראג (על סך פרסים של 145 אלף דולר) יתמודדו על התואר המדורגת 1 ורה זבונרבה מרוסיה והמדורגת 3, ויקטוריה אזרנקה מבלארוס. זבונרבה גברה בחצי הגמר על קתרינה סרבוטניק הסלובנית 2:6, 4:6. קלרה זקופלובה הצ'כית, שהדיחה את שחר פאר ברבע הגמר, הפסידה בשלב הבא לאזרנקה 6:3, 6:2.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully