וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר: האלופה מגייסת את המילואים

בן שושן ואלברמן זנדברג ואלברז פצועים, ויזה ותמוז יעלו בהרכב מול המארחת (20:50, ערוץ 10), שקיבלה אישור לפתוח את הקופות

חלוץ בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, שנפצע במהלך השבוע האחרון, לא יכלל בסגל המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני, כך קבע היום הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים. השחקן, שנמצא בתקופה טובה והפך לכובש המוביל של הקבוצה במחזורים האחרונים, נפגע בברכו במהלך השבוע האחרון ולמרות שעבר מספר טיפולים, בסופו של דבר לאחר שנבדק התברר כי הוא אינו כשיר במאת האחוזים. בצוות המקצועי הוחלט לתת לו מנוחה על מנת שיהיה כשיר לגמר הגביע בעוד כשבוע וחצי. בן שושן יפנה את מקומו לטוטו תמוז.

אך לא רק עמית בן שושן יעדר מהסגל. שחקן נוסף שלא יכלל בסגל של שום הוא גל אלברמן, שסבל במהלך השבוע מכאבים ובסוף השבוע לאחר שנבדק הוחלט לתת לו מנוחה על מנת לא לסכן אותו למשחק מול הפועל תל אביב בגמר הגביע. אלברמן, שנבחר לשחקן העונה של שני העיתונים הארציים הגדולים ונחשב לשחקן הטוב ביותר של בית"ר העונה, יחסר מאוד ליצחק שום בהרכב במיוחד לאור העובדה ששחקן קישור נוסף יעדר, מיכאל זנדברג.

מלבד בן שושן ואלברמן שיישבו ביציע, עוד שלושה שחקנים יצטרפו אליהם. אריק בנאדו יעדר מהמשחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו בהרכב יתפוס תומר בן יוסף. השחקן השלישי שיעדר הוא כאמור זנדברג, שנפצע במהלך חצי גמר הגביע מול מכבי נתניה וטרם התאושש מהפציעה. בצוות המקצועי מקווים שכבר בימים הקרובים הוא יחזור לאימונים מלאים על מנת שיהיה כשיר למשחק הגמר.

אל השלושה יצטרף המגן כריסטיאן אלברז שנמצא מזה למעלה מחודשיים מחוץ לסגל הקבוצה. אלברז, שסובל מפציעה במפשעה, הפסיד את משחקי הסיבוב השלישי של בית"ר, אך בקבוצה מאמינים כי השחקן יהיה כשיר לגמר גביע המדינה מול הפועל ת"א. בדומה לכל המשחקים האחרונים, על עמדתו של אלברז יתחרו שמוליק קוזוקין המגן הימני והקפטן דוד אמסלם.

דרק בואטנג שחגג אתמול את יום הולדתו ה-25 זכה לשלל ברכות מחבריו לקבוצה, "אני רוצה שביום שני ננצח את אשדוד", אמר השחקן לחבריו. "זו תהיה המתנה הכי טובה שאני אוכל לבקש". הגנאי, ששמו הועלה במספר קבוצות בספרד ואנגליה, ימשיך לפתוח בהרכב ביום שני כשיתר חוליית הקישור תורכב מעידן טל שישחק לצידו של הגנאי, אבירם ברוכיאן המצוין שיתפקד כקשר ימני וככל הנראה הפרואני ויזה שיפתח כקשר שמאלי.

הקבוצה תבקר מחר במוזיאון "יד ושם".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, דוד אמסלם (שמוליק קוזוקין), תומר בן יוסף, שמעון גרשון, דרק בואטנג, עידן טל, ג'וניור ויזה, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, רומולו.

המשטרה אישרה לאשדוד לפתוח את הקופות

הבעלים חיים רביבו, יעמוד הערב (20:50, אצטדיון הי"א) לראשונה על הקווים, בתור מאמן מ.ס. אשדוד, כשיוליך את קבוצתו, למשחק מול בית"ר ירושלים, האלופה שבדרך. רביבו, שהחליף את אלון חזן, שהתפטר לפני כשבועיים, מונה להיות מאמן החירום של הקבוצה עד סוף העונה, וינסה להציל אותה מירידה לליגה השנייה.

אשדוד, שנמצאת במקום האחרון בטבלה ונלחמת על חייה בתחתית ליגת העל, תנסה לנצל את ההרכב החסר מאוד של הירושלמים. אשדוד חייבת לנצח ולקחת שלוש נקודות יקרות, שיתנו קצת אוויר לנשימה במלחמת ההישרדות של הקבוצה.

לפי האימון המסכם, נראה כי רביבו מתכנן לעלות בהרכב התקפי שיכלול שלושה חלוצים בחוליה הקדמית. שי הולצמן שהחלים מפציעה יצטרף לעידן שריקי ולדימיטאר מקרייב בחוד. בחוליה האחורית לא צפויים להיות שינויים. הבלם ודראן יישה החלים מפציעה בגבו ויפתח במרכז ההגנה עם כריסטיאן גונזאלס. הקשר אחמד קאסום, יעדר מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים.

לאור קצב מכירת הכרטיסים הדליל, פנתה היום הנהלת אשדוד למשטרה בבקשה לקבל אישור לפתוח את הקופות הערב וזאת בניגוד להחלטה הראשונית של המשטרה, שלא לאפשר פתיחת קופות לפני המשחק מטעמי בטיחות. עד כה נמכרו קרוב לאלף כרטיסים דבר שהפתיע מאוד את ראשי אשדוד, שציפו למלא הערב את האיצטדיון.

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר (קובי דג'אני), משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, שי הולצמן, דימיטאר מקרייב.

עדכון אחרון: 05/05/08, 12:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully