וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א' צפון:

המחזור ה-25 בליגה א' צפון נערך הערב (שבת), ובמוקד שתי המוליכות מאום אל פאחם ניסו להמשיך את שליטת העיר בליגה, אך לא ממש השאירו רושם מוצלח. עירוני, מוליכת הטבלה, ספגה הפסד מפתיע 2:1 ממכבי שלומי, בעוד סגניתה הפסידה גם היא, 0:1 לצור שלום. בתחתית, אחווה חיפה קיוותה לנצח ולסגור את הפער מיריבתה העירונית, בית"ר, אך הפסידה 0:2 לטבריה,בעוד בית"ר חיפה השפילה את האחרונה בטבלה, הפועל מקר, בתוצאה הלא ממש שגרתית 0:15.

עירוני אום אל פחאם - עירוני שלומי/שפרעם 1:2
המארחים, שרואים את היריבה העירונית מוליכה את הטבלה בגאון, רצו להמשיך ולבסס את מקומם בסגנות הטבלה. אלא ששלומי, שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה, לא וויתרה כל כך בקלות, פתחה מצוין ועלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-26 מרגליו של גאנם ביבאר. מוליכת הטבלה ירדה לחדר ההלבשה קבוצה אחת, ויצאה ממנו אחרת. שניות ספורות אחרי פתיחת המחצית השניה, השווה ברוך מאיר את התוצאה ל-1:1. אלא שבדקה ה-76 החזיר ענאן בושנק את היתרון לאורחים המפתיעים, ששמרו עליו עד הסיום.

מכבי צור שלום - הפועל אום אל פחאם 0:1
מוליכת הטבלה הגיעה לצור שלום ממרכז הטבלה בנסיון להמשיך את היכולת הנפלאה בדרך לליגה הארצית. אחרי מחצית ראשונה משמימה, עלו המארחים ליתרון מפתיע מרגליו של ויטלי רבינוביץ', בדקה ה-57. הלחץ של אום אל פאחם לא ממש הביא עימו תוצאות, וסגנית המוליכה מפסידה גם היא.

תוצאות נוספות:

אסי גלבוע - בית"ר צפת 0:1
לגלבוע: מוחמד פודי 90

עירוני טבריה - אחווה חיפה 0:2
לטבריה: אודי אדרי 85 פנדל, אביב תותיה 87

בית"ר חיפה - הפועל מקר 0:14
לחיפה: אורן עידו 2, קיקו אמארה 25, אבי סמדג'ה 30, קיקו אמארה 35, מראדוה דיבי 38, מאור דסקלו 42, קיקו אמארה 55, קיקו אמארה 61 פנדל, אבי סמדג'ה 68, שלומי ביטון 75, קיקו אמארה 78, שבי חנוכה 79, כפיר קונפורטי 85, כפיר קונפורטי 88 פנדל

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully