וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את מכבי פתח תקווה 0:1

נאור פסר כבש שער עצמי בדקה ה-3 וקירב את המלאבסים אל הקו האדום, אחרי 11 משחקים ללא ניצחון. בני יהודה נחלצה זמנית מהקו האדום

אף אחד בוודאי לא חשב שבני יהודה יכולה עוד להינצל. כמובן שיש לה עוד ארבעה משחקים לסיום העונה, אך לראשונה מזה זמן רב (מאז המחזור ה-13) היא נחלצה מהמקום האחרון. למרות שאשדוד תשחק רק ביום שני, התקווה הגיעה לשכונת התקווה, ובבני יהודה יודעים שאם הם ימשיכו במומנטום הזה, יש להם סיכוי טוב להינצל. הערב (שבת) התקוות הגיעו בזכות ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה המידרדרת.

כולם דיברו ערב המשחק על המפגש בין שני האחים לבית משפחת שירזי. ניצן, שעזב במהלך העונה את בני יהודה הגיע כדי להציל את פתח תקווה אך בינתיים זה לא כל כך הולך לו, גם אם טל בנין עומד על הקווים. שלוש דקות מפתיחת המשחק שער עצמי של נאור פסר הכריע את ההתמודדות והעניק את הנקודות לחזי, שזהו ניצחונו החמישי ברציפות יחד עם יעקב אסייג, מאז הם החליפו את אלי כהן.

אך מעבר לסיפורי המאמנים, אולי הסיפור המעניין ביותר הוא זה שעובר על מכבי פתח תקווה. המלאבסים לא ניצחו כבר 11 משחקים ברציפות, וזה לא יהיה מוגזם להגיד שכרגע הם נראים כמו המועמדים הבטוחים להיפרד מליגת העל. כרגע פתח תקווה רחוקה שתי נקודות מהקו האדום, אך אשדוד טרם שיחקה מה גם שלהרצליה מצפה משחק חוזר מול בית"ר.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! התקפה ראשונה של בני יהודה הסתיימה בשער כשסדריק ברדון חיפש את משה ביטון, אבל מצא את הרגל של נאור פסר, שכבש לשערו. 0:1 לבני יהודה.

דקה 18 - טל בן חיים הצעיר קיבל כדור מצוין ובין שני שחקני בני יהודה, מילאן מרטינוביץ' וזאב חיימוביץ', שיגר בעיטה שנעצרה בקורה. בן חיים היה זה שהגיע גם לריבאונד, אך דלה איינוגבה התעופף מצוין ושמר על הכדור.

דקה 23 - בני יהודה המשיכה להתקיף כשתמיר כחלון סבסב את נאור פסר ומצא את אסי בלדוט שנגח לקורה, הכדור נהדרף לקרן.

דקה 44 - עומר דמארי ממכבי פתח תקווה יכול היה לרדת להפסקה עם שוויון אחרי שקיבל כדור עומק מצוין ונותר לבד מול דלה איינוגבה, אך הכדור שלו הלך גבוה מעל השער.

דקה 61 - בני יהודה התגוננה מפתיחת המחצית השנייה והייתה קרובה לספוג כשעומר דמארי קיבל כדור בתוך הרחבה, עשה את הסיבוב ושלח בעיטה לא מספיק טובה החוצה.

דקה 66 - תמיר כחלון ניצל טעות בהגנה של מכבי פתח תקווה וקיבל כדור, אותו הקפיץ ברשלנות מעל השער של אוהד כהן החוצה.

דקה 71 - הגבהה משמאל למשה ביטון מצאה את החלוץ פנוי והנגיחה שלו נהדפה בקושי אצל אוהד כהן, שהשתלט בסופו של דבר על הכדור.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עמר, סולי צמח, קובי גנון, נאור פסר (ננאד סאביץ' 68), חוויאר דירסאו, רועי בקל (רוביל סרסור 75), לירן כהן, אירקלי ג'יפרדזה, טל בן חיים (דני פרדה 84), עומר דמארי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי (אימורו לוקמן 60), הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון (אלי אברבנל 71), סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון (אלי ביטון 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully