וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "זה גמר קלאסי"

המאמן המנצח של צסק"א מוסקבה כבר חושב קדימה על היריבה הבאה, ומודאג מקלעי החוץ שלה: "שארפ ובלות'נטל יהיו בעיה קשה בשבילנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן, שליח וואלה! ספורט למדריד

במשך רגעים ארוכים במחצית הראשונה, נראה היה שטאו ויטוריה תצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהדיח את סגנית אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה בדרך אל גמר היורוליג. אלא שכפי שסיינה למדה על בשרה במשחק מול מכבי תל אביב בחצי הגמר הראשון, מחצית אחת טובה לא מספיקה כדי לנצח משחק מול מאמן כמו אטורה מסינה, והרוסים חזרו לעצמם במחצית השניה כדי לנצח 79:83, ולקבוע דייט עם קבוצתו של צביקה שרף, משם תצא אלופת אירופה הבאה.

"זה היה משחק קשה כי טאו היא קבוצה קשה", אמר המאמן המנצח, אטורה מסינה בסיום. "ניצחנו אותם פעמיים, אז זה היה קשה לעשות את זה פעם שלישית". מסינה התייחס לעובדה שקבוצתו הציגה יכולת חלשה מאוד בפתיחה, ונתנה לבאסקים לשלוט בקצב. "היינו עצבניים בהתחלה, אבל חזרנו לעצמנו בהתקפה והגנה במחצית השניה. אני חושב שהגיע לנו לנצח בסיום". לגבי יריבתו הבאה, הלא היא מכבי תל אביב, אמר מסינה: "יהיה משחק קשה מול מכבי בגמר. זה גמר קלאסי. היום הם עשו דבר מדהים, ולא הרבה אנשים חשבו שמכבי תחזור עם לב כה גדול וכדורסל גדול. שארפ ובלות'נטל יהיו בעיה קשה בשבילנו. צביקה יודע בדיוק מה לעשות כדי לעצור אותנו, והקבוצה הטובה יותר תנצח".

המאמן מולו יתמודד מסינה הוא כמובן צביקה שרף, שאמר על יריבתו הבאה: "היה משחק יוצא מן הכלל. השחקנים הגבוהים שלהם היו מצויינים. עכשיו נלך למלון, נשב, ננתח את הדברים ונתחיל להתכונן. נלמד את התרגילים שלהם וננסה לשבש אותם". לגבי מסינה עצמו, אמר שרף: "מסינה הוא מאמן טוב ויש לו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully