וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו השלים דאבל

הקשר המצטיין של יונייטד זכה גם בתואר שחקן העונה של העיתונאים, רגע לפני המשחק מול ווסטהאם. בתחתית: פולהאם - בירמינגהאם

הליגה האנגלית כבר נמצאת על הישורת האחרונה שלה והמתח גואה. מחר (שבת) ייפתח המחזור ה-36 עם משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול ווסטהאם, כששדים האדומים יודעים שאסור להם לשמוט נקודותך מול קבוצה שעשתה להם לא מעט בעיות בשנים האחרונות.

האקשן הנוסף מתרחש בתחתית, שם לא מעט קבוצות נאבקות נגד הירידה. פולהאם ובירמינגהאם יפגשו מחר בקרייבן קוטג' למאבק על 6 נקודות ואילו גם בולטון ורדינג חייבות נקודותבמשחקיהם מול סנדרלנד וטוטנהאם בהתאמה.

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם (14:45, ספורט 2)

אחרי שניצח את יונייטד בתחילת השבוע, אמר אברהם גרנט שעכשיו הלחץ יהיה על השדים האדומים. לחניכים של פרגוסון יספיקו שני ניצחונות בשני המחזורים הנותרים וניצחון על הפטישים ילחיץ דווקא את צ'לסי, שתשחק רק ביום שני מול ניוקאסל בחוץ. יונייטד תגיע ללא ווין רוני הפצוע, אבל עם הרבה מוטיבציה אחרי העלייה לגמר ליגת האלופות. נמנייה וידיץ' יחסר אף הוא ממרכז ההגנה ומי שיחליפו בעמדת הבלם כנראה יהיה ווס בראון, שיוסט מעמדת המגן הימני ואמר: "אנחנו יודעים שאם נשחק כמו נגד ברצלונה, הסיכוי שלנו לזכות שוב באליפות יהיה גדול".

קרלוס טבז ינסה להשכיח את חסרונו של רוני ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו, שהשלים בסוף השבוע דאבל אישי משלו אחרי שזכה בפרס שחקן העונה על פי בחירת העיתונאים, שבוע אחרי שזכה בו על פי בחירת השחקנים. הלונדונים ינסו להמשיך את הריצה המצוינת שלהם מול יונייטד, שכוללת שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כולל 0:1 באולד טראפורד בעונה שעברה.

פולהאם - בירמינגהאם (17:00, ספורט 2)

ה-משחק של יום שבת, מלבד זה של מנצ'סטר יונייטד, יפגיש שתי קבוצות תחתית שנמצאות מתחת לקו האדום ויודעות שתיקו לא יהיה טוב לאף אחת מהן. לפני מספר שבועות הקוטג'רס נראו בדרכם הבטוחה לליגת המשנה, אבל שלושה ניצחונות בשבעה משחקים החזירו אותם לחיים. בירמינגהאם אספה שתי נקודות מ-12 האחרונות. אלכס מקליש, שהגיע לקבוצה אחרי קמפיין מוצלח כמאמן סקוטלנד, לא הצליח להצעיד את הקבוצה למקום בטוח במרכז הטבלה והשיג 5 ניצחונות מ-22 המשחקים בהם הדריך את הקבוצה. למרות היכולת החלשה לאחרונה, הבלוז יקוו שהסטטיסטיקה תעמוד לטובתם לאחר שהם לא הפסידו ב-12 המשחקים האחרונים שלהם בחוץ מול פולהאם ובסך הכל הפסידו להם פעמיים ב-22 משחקי ליגה.

רדינג - טוטנהאם (17:00)

בזמן שפולהאם ובירמינגהאם מתקוטטות ביניהם בקרב על 6 נקודות, רדינג תקווה לתיקו ביניהן או לניצחון של פולהאם ומצידה תנסה לנצח את טוטנהאם ולעשות צעד גדול בדרך להישארות. בשביל שזה יקרה היא תצטרך לשים מאחור את ההופעות האחרונות שלה, שהביאו לה שתי נקודות מתוך 15 אפשריות ושסיבכו אותה קשות בתחתית. התרנגולים פתחו לא טוב את העונה, אבל המשיכו עם זכיה בגביע הליגה, כך שחואנדה ראמוס, השחקנים והאוהדים כבר לא יכולים לחכות לפתיחת העונה הבאה. הקבוצה כבר נמצאת בעיצומן של ההכנות והחתימה את לוקה מודריץ' הכשרוני, אבל טוטנהאם עדיין יכולה לסיים בחצי העליון של הטבלה ולשם היא תתקרב עם ניצחון.

אסטון וילה - וויגאן (17:00)

הוילה עדיין נמצאים במאבק על המקום החמישי ויוכלו לעלות אליו לפחות זמנית במקרה של ניצחון וזה בדיוק מה שתנסה הקבוצה הסימפטית של מרטין אוניל לעשות. וויגאן כמעט הבטיחה את השיארותה בליגה, אבל תפגוש במחזור הסיום את מנצ'סטר יונייטד והיא רוצה להיות תלויה בעצמה, כך שלשתי הקבוצות במשחק הזה יש על מה לשחק. הקבוצה של סטיב ברוס סיימה את 3 המשחקים האחרונים שלה בתיקו ואפשר להניח שהיא תהיה מרוצה מעוד נקודה.

משחקים נוספים:

בלקבורן - דרבי (17:00)
בולטון - סנדרלנד (17:00)
מידלסברו - פורטסמות (17:00)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully