וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-בני סכנין: "לא הבטחנו את ההישארות"

הצהובים רוצים לנצח לראשונה העונה את מלכת המגזר. ניר לוין מתכנן מערך הגנתי במיוחד. בסכנין יחסרו את יבוריאן. פטי: "חייבים לנצח"

מכבי תל אביב תארח מחר, (שבת 15:00, בלומפילד), את קבוצת בני סכנין וזאת כאשר הצהובים מרוחקים רק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. הפסד במשחק מחר עשוי להביא לזעזוע גדול במערכת וזאת למרות שמאחורי הקלעים כבר החלו בהכנות לעונה הבאה.

קבוצתו של ניר לוין, לא ניצחה העונה את חניכיו של אלישע לוי והם ישמחו לעשות זאת במשחק מחר ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל. במקרה של ניצחון, צפויה להגיע ההכרזה הרשמית על מינויים של המאמן רן בן שמעון ועוזרו מרקו בלבול, לעונה הבאה.

המאמן ניר לוין, מתכנן לפתוח במערך הגנתי במיוחד, עם שלושה קשרים הגנתיים. משה מישאלוב שבדרך כלל מתופקד כבלם, ישחק הפעם לצידם של דן רומן וג'ונתן אסוס בקישור האחורי, דבר שיביא להזזתו של ליאור ז'אן לעמדת הבלם הקידמי, לצידו של ג'ו ביזארה, במרכז ההגנה. ייתכן ולבסוף יחליט לוין להחזיר את מישאלוב לעמדת הבלם ולהסיט את ז'אן לקישור האחורי.

את מקומם של המגנים המוצהבים, אורי שטרית ויובל שפונגין, ימלאו רביד גזל וארז מסיקה. הקשר רודי חדד, שמאכזב מאוד בתקופה האחרונה, יפתח את המשחק על הספסל. לוין הזהיר את חניכיו מהכדורים הנייחים של קשר סכנין, מאור בוזגלו, ותרגל יציאה לנבדל ושמירה אישית בהגנה במצבים אלו.

"מצפה לנו בשבת משחק קשה ועדיין לא הבטחנו את ההישארות", אמר הקשר רביד גזל, לקראת המשחק. "סכנין קבוצה טובה והיא הוכיחה זאת השנה אבל אני מאוד מקווה שננצח".

הג'נרל מנג'ר אבי נימני התייחס לנושא הפגרה הארוכה וחושב שהדבר לא אמור להשפיע על קבוצתו: "אנחנו כבר אחרי שלב התירוצים. זה בכלל לא מעניין אם הייתה פגרה של חודשיים או אם שיחקנו ארבעה משחקים בשבוע אחד. אנחנו נמצאים במצב הרבה יותר מסוכן מאיפה שהם נמצאים בטבלה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה אבל נעשה את המקסימום בשביל לסיים את המשחק עם ניצחון".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה, ליאור ז'אן, ארז מסיקה, משה מישאלוב, דן רומן, ג'ונתן אסוס, אלן מסודי, יוסי שבחון, יאניק קאמאנן

לוי: "הפגרה הוציאה אותנו מריכוז"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיים הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ של קבוצתו באצטדיון בלומפילד. לרשותו של לוי יעמוד סגל מלא, למעט החלוץ איליה יבוריאן, שייעדר עקב כרטיסים צהובים.

לוי ביקש מחניכיו להתרכז במשחק החשוב. "אני יודע שהפגרה קצת הוציאה אותנו מריכוז, ובאה דווקא בתקופה טובה שלנו, אבל אין מה לעשות. חייבים לחזור לפוקוס, להתרכז במשימה ולעמוד בה", הבהיר לוי לחניכיו.

מהרכב סכנין יעדר האיש החם של הקבוצה במחזורים האחרונים, החלוץ איליה יבוריאן, שכבש חמישה שערים בחמשת המחזורים האחרונים. יבוריאן, שהפך השבוע לאב, לא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שלא יוכל לשחק דווקא מול מכבי אשר מעונינת בשורותיו בעונה הבאה.

הבלם יא יא פטי סגר בקבוצה לשנתיים נוספות בקבוצה. הקשר בוגדאן אפוסטו, לו חוזה לשנתיים נוספות, אמר היום: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אבל אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה, זה משחק שאנחנו חייבים לנצח".

הקשר חאלד חלאיילה צפוי להיפגש בימים הקרובים עם היושב ראש, מאזן גנאים, בנוגע לעתידו. לשני הצדדים אין ספק שהקשר ביניהם יימשך, אולם השחקן דורש תוספת משמעותית בשכרו. גם עם הבלם, ליאו קרופניק, יש בשלב זה פערים משמעותיים. מי שיעזוב ככל הנראה הוא הקשר חיים בנון, שמיעט לשחק העונה.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully