וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-בני יהודה: מלחמת שירזי בשירזי

במכבי פ"ת לוקחים ברצינות את המשחק בשבת. עבור האחים שירזי מדובר בדרבי פרטי וההתרגשות הולכת וגדלה. איינגובה כשיר בבני יהודה

מאמן מכבי פתח תקווה, ניצן שירזי, לא מתכוון לתת לשחקניו את ההזדמנות לדעת את ההרכב לקראת המשחק מול בני יהודה. באימונים אתמול והיום (שישי), המאמן תירגל מספר הרכבים ולמעשה הבהיר שמקומו של אף שחקן בהרכב אינו בטוח.

נראה כי שירזי יחד עם עוזרו טל בנין עדיין לא החליטו את ההרכב הפותח. "צריך לנצח. המשחק הזה תלוי בנו", אמר שירזי לשחקניו במהלך האימון היום, תוך שהוא מקרין קלטת עם ביצועי קבוצתו החדשה והוסיף: "אני מכיר את בני יהודה, מה כבר אוכל להגיד לכם עליהם? אתם יודעים עליהם הכל. מבחינתי- כל שחקן של בני יהודה שלושה שחקנים עליו".

אוהד כהן ערך בסוף השבוע אימונים מלאים ויעמוד בין הקורות. למעט מוראד מגמדוב כל השחקנים כשירים. "יש לנו תחושה שאנחנו הולכים לנצח את המשחק ולהישאר בליגה", אמרו שחקנים בקבוצה. שחקן הקבוצה, אוהד קדוסי, הוסיף: "אנחנו לא צריכים לדבר על האם לנצח, אלא לעלות על הדשא ולתת הכל בשביל להישאר בליגה. המשחק הזה מאוד חשוב לנו".

הרכב משוער:
אוהד כהן, איסמעיל עמר, סולי צמח (ניצן דמארי), קובי גנון, נאור פסר, חוויאר דירסאו, בלסינג קאקו (רועי דקל), אלירן כהן, רוביל סרסור, אוהד קדוסי, עומר דמארי

איינגובה החלים ויפתח בשער

בני יהודה תנסה להמשיך את רצף ארבעת הניצחונות הרצופים שהשיגה הקבוצה לפני הפגרה. הזהובים, שכבר היו עם רגל וחצי בליגה הלאומית, נמצאים בעיצומו של מסע התאוששות מופלא ולמרות שהם ממוקמים עדין במקום האחרון, הם נמצאים כעת במרחק של 3 נקודות בלבד מהקו האדום וחוף המבטחים שיבטיח להם עונה נוספת בליגת העל.

מעבר לעובדה כי מדובר בקרב הישרדות גורלי בין שתי הקבוצות בתחתית, תהיה זו הפעם הראשונה בה יעמדו האחים חזי וניצן שירזי זה מול זה על הקווים. ניצן שהתפטר במהלך העונה משכונת התקווה ומאמן עכשיו את קבוצתם של הלוזונים יפגוש לראשונה את חניכיו לשעבר.

"ניצן רוצה לנצח את בני יהודה בדיוק כמו שאני רוצה לנצח את מכבי פתח תקווה ואני מת לנצח", כך אמר אמש יעקב אסייג מאמנה של בני יהודה לקראת ההתמודדות המסקרנת. הבשורה הטובה הגיעה הבוקר מכיוונו של השוער הניגרי דלה איינוגבה שהחלים מדלקת חריפה בשיניים וערך אימון מלא. איינוגבה יפתח מחר בין הקורות וההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח בנצחונות האחרונים.

עוז ראלי הצעיר שהצטיין בנצחון האחרון על מ.ס. אשדוד, ייפתח שוב בעמדת המגן השמאלי וזאת על אף העובדה שהמגן סאלם אבו סיאם החלים לגמרי מפציעתו ויחזור לסגל הקבוצה. צעיר נוסף שימשיך לקבל אשראי הוא הקשר תמיר כחלון שנמצא בכושר מצוין בשבועות האחרונים.

"כמובן שאם היינו משחקים וממשיכים במומנטום החיובי זה היה משחק לטובתנו אבל אני לא חושב שהפגרה תהיה גורם משמעותי", אמר החלוץ משה ביטון לקראת המשחק. "אנחנו לא מסתכלים בכלל על היריבה שלנו ועל התוצאות האחרונות שלה, אנחנו מתרכזים רק בעצמנו ורוצים להמשיך לנצח ולנסות להישאר בליגה. אנחנו משחקים כמו בכל המשחקים האחרונים, מה שיהיה, יהיה. מקווה שהשחקנים לא ילחצו, נמשיך להיות רגועים ולשחק משוחרר ואני מקווה שננצח".

ביטון התייחס למאמנו לשעבר שיעמוד הפעם מולו על הקווים: "ניצן מכיר אותנו טוב אבל אין פה סודות בליגה, כולם מכירים את כולם, ואנחנו מכירים אותם, אני לא חושב שזה נותן להם יתרון משמעותי. אין לנו שום מוטיבציה מיוחדת בגלל שניצן יעמוד מולנו, אנחנו באים לנצח כמו בכל משחק. אני מקווה בשביל ניצן שהוא יישאר ואנחנו נישאר והכל יהיה טוב".

תכונה רבה ניכרת בקרב אוהדי הקבוצה לקראת המשחק באורווה. כ-2500 זהובים צפויים לתמוך בקבוצה מהיציעים וראשי חוג האוהדים מבטיחים קרנבל כתום באיצטדיון. עורך הדין אלון פלס תרם 200 כרטיסים ו-4 אוטובוסים שיעמדו לרשותם של אוהדי הקבוצה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully