וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיטור הצ'כי

שחר פאר שוב כשלה מול יריבה צ'כית, הפעם 7:6, 6:2 לקלרה זקופאלובה ברבע גמר טורניר פראג. הראל לוי גבר על יאן מינאר ועלה לחצי הגמר

לו היו נותנים לשחר פאר כרטיס טיסה פתוח לחופשה באירופה הקלאסית, די סביר להניח שהיתה מדינה אחת ממנה היא היתה נמנעת בכל כוחה. צ'כיה אמנם עשוייה להיות מדינה יפה עם לא מעט היסטוריה, אך נראה שבכל הנוגע לטניסאיות שהיא מייצרת, ישנה בעיה קשה לפאר הישראלית. לאחר שפתחה בצורה נהדרת את טורניר החימר בפראג (145 אלף דולרים), ונראה שהתאוששה מהתדמית שנוצרה לה לאחר צמד ההפסדים בגביע הפדרציה לצ'כיה, כשלה היום (שישי) שחר פאר ברבע הגמר, והפסידה בשתי מערכות, 6:7 2:6 לקלרה זקופאלובה, מצ'כיה כמובן.

המערכה הראשונה היתה צמודה במיוחד, אך בסופה הצליחה זקופאלובה, המדורגת 53 בעולם, למצוא הכרעה, ומשם שייטה אל מערכה שניה קלילה, אותה סיימה במהירות והדיחה את המדורגת 2 בטורניר.

הראל לוי עלה לחצי גמר טורניר הצ'לנג'ר בפראג על חימר (על סך פרסים של 64 אלף יורו). לוי (168 בעולם) גבר ברבע הגמר על יאן מינאר המקומי (187 בעולם) 4:6, 5:7 וכבר הבטיח לעצמו פרס כספי של 3,250 יורו בטורניר היחידים. לוי יתמודד בשלב הבא מול יאן הרניק הצ'כי (179 בעולם), שגבר על דומיניק מפרט הגרמני (173 בעולם) 3:6, 3:6.

מאוחר יותר היום, לוי וג'ים תומאס האמריקאי הודחו מטורניר הזוגות, אחרי שהפסידו בחצי הגמר לצ'כים דושאן קארול וירוסלב פוספישיל, בתוצאה 6:2, 6:2.

בטורניר ברצלונה התגבר רפאל נדאל על פיגור 4:2 במערכה הראשונה מול חואן איגנסיו צ'לה, כדי לנצח 4:6, 2:6 ולעלות לחצי הגמר בניסיונו לזכות בטורניר בפעם הרביעית ברציפות.

בסיבוב הבא יפגוש המדורג ראשון בטורניר את הגרמני דניס גרמלמאייר, שהפתיע את ניקולס אלמגרו וניצח אותו 2:6, 6:3, 6:7. המדורג 2, דויד פרר, התקשה בדרכו לחצי הגמר, אבל ניצח את בן ארצו, טומי רוברדו, 6:7, 4:6. פרר יפגוש בחצי את סטניסלאס ואוורינקה, שגבר 3:6, 7:6, 4:6 על אלברט מונטאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully