וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:1 בגמר פלייאוף הכדוריד

הצהובים הביסו את יריבתם העירונית, הפועל, 22:33 ועשו צעד ראשון במה שנראית כדרך סלולה וקלילה לאליפות רביעית ברציפות

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב אמנם מושכת את מירב תשומת הלב בסוף השבוע, אבל האולם בגן נחום התמלא היום (שישי) בצופים שמרביתם נותרו שמחים אחרי ניצחונה של מכבי ראשון לציון על הפועל ראשון לציון 22:33 במשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף בכדוריד.

האדומים אמנם שלטו בנוף הכדוריד הישראלי בשנות ה-90, אבל היום עשתה מכבי עוד צעד במה שנראית כדרך הבטוחה שלה לאליפות רביעית ברציפות. דווקא הפועל פתחה חזק ועלתה ל-1:4 מהיר, אבל שם זה נגמר. גל אברהם ויואב נאמן דאגו להחזיר את מכבי לתמונה במהירות, עשו מהפך (5:6) אחרי 16 דקות, פתחו פער של 7:10 וירדו למחצית עם יתרון 9:13.

המחצית השנייה כבר הייתה כולה מכבי. ישועה העלה ליתרון שיא של 11:17 אחרי מספר דקות, הפועל התחילה לאבד את הראש ובתוך דקות גם איבדה את המשחק. הצהובים עלו ל-15:24 ועד הסיום דאגו להבטיח ניצחון בפער גדול. תום מטלון, דוד עמר, יואב נאמן וגל אברהם כבשו 5 שערים כל אחד ברשימה מאוזנת של מכבי, עידן מיימון, שהבקיע 5 משלו, בוודאי לא הספיק. שלושת הדרבים שנערכו העונה בליגה הסתיימו בתיקו, אבל היום זכה הקהל לראות שיחזור לחצי גמר הגביע, בו ניצחה מכבי. כרגע לא נראה שיש משהו שיעצור אותה גם מזכייה באליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully