וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שבע? מה כמה?

טאו ויטוריה וצסק"א מוסקבה יתעמתו בחצי הגמר השני של הפיינל פור. בווינר נותנים יתרון בן שבע נקודות לניצחון של האדומים של מסינה

משחק מספר 31: יורוליג - פיינל פור: טאו ויטוריה (7+) - צסק"א מוסקבה 1,80, 9.00, 1.80

הקרב המסקרן השני של הפיינל פור יפגיש את הקבוצה הבאסקית של נוון ספאחיה עם האדומים מהבירה הרוסית. כזכור, בשנה שעברה הגיעה צסק"א של מסינה לגמר, אבל נוצחה על ידי מארחת הטורניר, פנאתינייקוס. מסינה, שזכה עם האדומים בתואר ב-2006, על חשבונה של מכבי תל אביב, מקווה לעשות את זה שוב. נוון ספאחיה, אקס מכבי תל אביב, הגיע לוויטוריה, לאחר העונה הלא מוצלחת במכבי, אבל עם טאו הוא עושה חיל.

בפינת ההיסטוריה ננסה לבאר הניצחונות וההפסדים של הקבוצות. הווינר מציבים יחס עודף לצסק"א. כלומר הימור 1, משמעו ניצחון של טאו או הפסד שלה עד שש נקודות. במקרה של ניצחון בדיוק בשבע נקודות, הרי אלה שהימור על X יזכו. הימור 2 אומר כי צסק"א תנצח ביותר משבע נקודות הפרש.

שתי הקבצות נפגשו פעמיים העונה בשלב הראשון של המפעל. צסק"א ניצחה את שני המפגשים. המשחק הראשון התקיים בספרד, אז ניצחה צסק"א בהפרש של תשע נקודות, במחזור הלפני אחרון אירחה הקבוצה מבירת רוסיה את חניכיו של ספאחיה וניצחה בשמונה נקודות הפרש.

בסיכום הכללי של השלב הראשון, המאזן של צסק"א הוא 2:12. בעשרה מהניצחונות היא ניצחה בהפרשים של מעל 7 נקודות (ממוצע ההפרשים בניצחונותיה בסך הכול היה 18.8, בשתי הפעמים בהם הפסידה נוצחה בהפרשים של 2- ו-4-. בשבל הבא ניצחה צסק"א ארבעה מששת משחקיה. בשלושה מארבעת הניצחונות ניצחה במעל שבע נקודות הפרש, פעם אחת עשתה זאת רק בנקודה, פעמיים הפסידה ב-5- ו-2-. בהצלבה, הפסידה את הראשון לאולימפיאקוס ב-2-, ניצחה את המשחק השני בהפרש של 10 נקודות בחוץ, ו-25 נקודות במשחק המכריע בבית.

טאו ויטוריה סיימה את השלב הראשון עם מאזן של 5:9. בשניים מחמשת הפסדיה נוצחה בהפרש הקטן משבע נקודות, בשלושה נוספים (כאמור, שניים מתוכם נגד צסק"א, הפסידה בהפרש הגבוה משבע נקודות. את בית ח' של שלב הטופ 16 סיימה טאו עם מאזן של 1:5 (הטוב ביותר בטופ 16). בהפסד היחיד שלה נוצחה בהפרש של 16-. יש לזכור כי המשחק הזה לא היה חשוב לטאו, שהבטיחה את עלייתה מהמקום הראשון עוד לפניו, והיה מאוד חשוב לזאת שניצחה אותה, פנרבחצ'ה/אולקר, ששיחקה בביתה. במשחק השנ של שלב ההצלבה נוצחה על ידי פרטיזן בלגרד, בהפרש של 21- נקודות.

צסק"א נוטה לנצח את יריבותיה בהפרשים גדולים, היא אף ניצחה את טאו פעמיים, בבית ובחוץ, בהפרש שעולה על שבע נקודות. הקבוצה של ספאחיה נוהגת להפסיד בהפסדים בעלי הפרש הגדול משבע נקודות, לפי החישובים הימור 2 מתבקש. הנתונים לפניכם, כעת ההחלטה היא שלכם. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully