וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלבנדיאן הודח בשמינית הגמר בברצלונה

הארגנטינאי נוצח 6:3, 6:1 מול ואוינקה. לספרדים הלך טוב יותר כשפרר ניצח את לאפנטי, רוברדו גבר על קניאס ונדאל הדיח את לופז, בן ארצו

הספרדים ממשיכים לדרוס את היריבים שלהם בטורניר ברצלונה, ספרד על החימר האדום בהמשך ההכנה לקראת הרולאן גארוס המתקרב. המדורג שני בטורניר, דויד פרר איבד את המערכה הראשונה מול ניקולאס לאפנטי 6:4, אך התעשת בהמשך והשלים 4:6, 3:6 כדי לעלות לרבע הגמר אחרי למעלה משעתיים וחצי. פרר יפגוש את טומי רוברדו, שנלחם במערכה השנייה מול גילרמו קניאס הארגנטינאי ולבסוף ניצח 1:6, 5:7.

מעבר לכך, רפאל נדאל הדיח ספרדי אחר בדרך לרבע הגמר, פליצ'יאנו לופז, אחרי ניצחון 4:6, 3:6. נדאל, שמגיע אחרי הזכייה במונטה קרלו, השיג ניצחון שני בקריירה (מתוך שלושה מפגשים) על יריבו, המדורג 35 בעולם. נדאל ניצל אחוזים מצוינים בהגשה והסתפק בשבירה אחת במערכה הראשונה כדי לנצח 4:6. למרות זאת הוא פספס עוד שש הזדמנויות אחרות, אך זה הספיק לו. המערכה השנייה לעומת זאת נפתחה צמודה, אך "מלך החימר" הספיק לשבור פעמיים ולהשלים ניצחון מתוק.

לדויד נלבנדיאן זה לא כל כך הלך, אם להיות עדינים, והארגנטינאי הפסיד במפתיע לסטניסלאס ואוינקה (27 בעולם) משוויץ 6:3, 6:1 תוך 85 דקות. הארגנטינאי שבר פעם אחת במערכה הראשונה, אך נשבר פעמיים בעוד שלוש שבירות של ואוינקה במערכה השלישית שהשאירו אותו מחוץ לטורניר.

בטורניר מינכן, גרמניה (פרסים בסך 370 אלף יורו) עלה פרננדו גונזאלס, שהדיח את דודי סלע, לרבע הגמר אחרי שגבר על כריסטוף ולייגן הבלגי 6:1, 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully