וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הוציאו את הכדורעף לחוף

לאחר שלא היו מרוצים מהארגון של איגוד כדורעף החופים, יצאו עשרות שחקנים והקימו סבב טורנירים עצמאי. הטורניר הבא: שבת בחוף גורדון

כאילו בהתאמה עם אירועי יום העצמאות ה-60 של מדינת ישראל, מוצאים גופים רבים וקבוצות רבות שלא חייבים להסתמך על ארגוני ספורט מסודרים כדי לפתח את הספורט. הדוגמא הבולטת האחרונה לכך, היא סבב טורנירים עצמאי לחלוטין של כדורעף חופים, אותו מארגנים לא פחות ולא יותר, השחקנים עצמם. הסיבה לכך היא חוסר שביעות רצונם של השחקנים מהארגון של איגוד כדורעף החופים, והחליטו לקחת את היוזמה לידיים, כשהמטרה לקדם את הענף ולהאריך את העונה.

טורניר "מלך החוף" שהתקיים ביום שבת האחרון בחוף גורדון, הינו הראשון בסבב של חמישה טורנירים. בטורניר השתתפו 21 שחקנים ו-8 שחקניות, ביניהם שחקני ליגות העל של כדורעף האולמות, כדורעף החופים ואף שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף חופים.

בשלב רבע הגמר של הגברים, ניצחו עמית שטינברג וחן הימלפרב את עומר רדקו ויוני דיי 13:21, בעוד מיכה כמיא ואופיר אלקובי ניצחו את עודד פדן ולודו 14:21. דני יעקב ופבלו ניצחו את אלי קלינשטיין ושקד חיימי 18:21, רן סימן-טוב ומשה שבזי ניצחו את עומר מרשנסקי ושי ראובני 19:21. בחצי הגמר הראשון ניצחו עמית/חן את מיכה/אופיר 13:21 ובחצי הגמר השני ניצחו דני/פבלו את רן/משה 18:21.

משחק הגמר בין עמית וחן לדני ופבלו היה מעניין במיוחד. לאחר התחלה צמודה, ברחו דני ופבלו ליתרון מבטיח 12:17, כשהם רחוקים רק 4 נקודות מניצחון בטורניר כולו. אלא שבסופו של דבר, התברר שזה לא הספיק ועמית וחן חזרו לנצח את המשחק 18:21, מה שזיכה את עמית בתואר "מלך החוף".

בטורניר הנשים חולקו שמונה המשתתפות לשני בתים, מהן עלו לשלב חצי הגמר דבורה יוחליס, יעל ילין, ניצן גפשטיין וענת סגה. ארבע העולות בחרו את בנות הזוג מתוך המפסידות: דבורה בחרה את נירה ורפולר, יעל בחרה את עדי, ניצן בחרה את ויקה גונזלס וענת בחרה את ספיר שוהם. בחצי הגמר הראשון ניצחו ניצן/ויקה את יעל/עדי 9:21 ובחצי הגמר השני ניצחו דבורה/נירה את ענת/ספיר 12:21. המנצחת של הטורניר היא ניצן גפשטיין שניצחה בגמר יחד עם שותפתה ויקה את דבורה ונירה בתוצאה 16:21.

סבב הטורנירים נמשך, ובשבת הקרובה תתקיים הגירסה הפתוחה שלו בחוף גורדון, כשכל זוג שירצה, יוכל להגיע ולהירשם לטורניר. בקרב השחקנים מקווים שאיגוד כדורעף החופים יירתם לבסוף למשימה, והספורט הזה, שמתאים כל כך למדינה המתגאה בספורטאים שלה ובחופים שלה, יוכל לגדול עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully