וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקארון התנגש בלברון

קארון באטלר זכה למחמאות לאחר ניצחונה של וושינגטון, שתיאלץ להסתדר ללא גילברט ארינאס שסיים את העונה. ריברס: "זה הזמן לנצח בחוץ"

מתברר שאומנם האיכות נמצאת במערב, אבל הדרמות מתרחשות במזרח. הלילה (חמישי) היו אלה הוושינגטון וויזארדס שהפתיעו את הקאבס בקליבלנד, והמשיכו את הסדרה המעניינת בין הקבוצות.

בשניות האחרונות, לפני שלברון ג'יימס החטיא את הקליעה שיכלה לסיים את הסדרה, ניגש קרון באטלר לקינג ג'יימס ולחש משהו על אוזנו. "שיגעתי אותו עוד לפני שהמשחק התחיל", סיפר באטלר, "לפני המהלך האחרון אמרתי לו 'אתה הולך להחטיא את הזריקה הזאת, תעשה את זה מעניין ותחזיר את הסדרה הזאת ל-D.C'". לברון לקח את זה לתשומת לבו, הכדור התגלגל החוצה, וושינגטון ניצחה 87:88, ואנחנו הולכים למשחק שישי.

גילברט ארינאס, שלא שיחק בגלל פציעתו, החמיא לחברו, שקלע 32 גדולות, כולל סל הניצחון. "באטלר שיחק כאילו זה המשחק האחרון", אמר ארינאס, "הוא הראה הרבה מנהיגות. שחקנים גדולים עושים מהלכים גדולים, והוא בדרך להיות כוכב כי הוא מצליח על הבמה הכי גדולה". החדשות הרעות שהגיעו מכיוונו של אייג'נט זירו לפני המשחק, הודיעו על כך שהשחקן סיים את העונה באופן רשמי. ארינאס, שהחמיץ את מרבית העונה בעקבות ניתוח בברכו, החליט שלא להמשיך ולשחק, לאחר שנפצע במהלך הסדרה של קבוצתו מול קליבלנד. "החלטתי שלא לעמוד בדרכה של ההצלחה של הקבוצה, אז החלטנו לסיים את זה", אמר ארינאס, שראה את הוויזארדס חוזרים לחיים. "זה מתסכל, כי הייתי מוכן לעשות הכל. כלומר, לקחתי 4 סוגים שונים של כדורים נגד כאבים רק כדי לעלות לפרקט, וזה לא עזר".

ולברון? נכון ששוב הוא החטיא את הזריקה המכרעת, אבל אי אפשר להתעלם מעוד ערב ענק שלו שכלל 34 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "חבל", סיכם המלך, "הרגשתי שהכדור נכנס. אבל למרות הכל אנחנו עדיין מוליכים 2:3 בסדרה. כל עוד אני על המגרש, יש לנו סיכוי טוב לנצח".

ריברס רוצה לסגור סיפור בג'ורג'יה

בבוסטון לא האמינו שהם יחזרו העירה למשחק מספר 5, אבל הפתעה כפולה מצד ההוקס הבטיחה שיהיה אפילו משחק מספר 6. הלילה הסלטיקס הביסו את אטלנטה 85:110 והצהירו שהם לא יהיו מוכנים לסבול הפרעות נוספות מצד המדורגת 8 במזרח.

"יש עוד זמן", נותר מאמן אטלנטה, מייק וודסון, אופטימי, "לא הרגשתי שלא יכולנו לנצח גם את המשחק הזה". על ג'ו ג'ונסון, שהלילה לא בלט, אמר: "הוא שיחק הלילה 34 דקות אחרי שלאורך הסדרה הוא התקרב יותר ל-40. לא רציתי שהוא יספוג עבירה שלישית ואחרי זה בתחילת הרבע השלישי עשינו ריצה יפה, כך שהוא היה צריך לקום מהספסל".

פול פירס, ריי אלן וקווין גארנט סיפקו הלילה את הנקודות שלהם, אבל שלושתם נהנו מעבודה טובה של הספסל ובעיקר מכזו של סם קאסל ולאון פוו. האחרון שיחק 24 דקות והיה מצוין עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים בהתקפה וסחיטת שתי עבירות תוקף. "הוא היה מצוין בהתקפה ובהגנה. להגנה שלנו יש עוד במה להשתפר, אבל הוא תופס את זה ונראה טוב יותר", אמר דוק ריברס אחרי המשחק.

המאמן גם פנה לשחקניו אחרי המשחק ואמר להם: "עדיין לא ניצחנו משחק חוץ. עכשיו נצטרך לעשות את זה, נצטרך לנסוע לאטלנטה ולשחק כמו ששיחקנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully