וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת איטליה הציבה שמירה על מנכ"לית רומא

רוסלה סנסי, בתו של הנשיא פרנקו סנסי, קיבלה מכתבי איום על חייה מאוהדי הקבוצה, שזועמים על כך שהמועדון לא נמכר לג'ורג' סורוס

החדשות על כך שהמיליארדר האמריקאי ג'ורג' סורוס החליט למשוך את הצעתו לרכוש את רומא, הרגיזה לא מעט מאוהדיה. לאחרונה הכחישו ראשי המועדון שהם מצויים במשא ומתן על מכירת הקבוצה וטענו שמשפחת סנסי לא מתכוונת לוותר על שליטתה.

אוהדי הג'יאלורוסי מאוד רוצים לראות את הקבוצה מקבלת רוח גבית חזקה בחלון ההעברות והם הביעו את זעמם כבר במשחק התיקו של הקבוצה מול ליבורנו (1:1) כשקיללו את מנכ"לית הקבוצה רוסלה סנסי, בתו של הנשיא פרנקו סנסי. בימים האחרונים גם קיבלה סנסי הבת מכתבי איום על חייה בביתה ועל פי כלי תקשורת באיטליה, משטרת רומא החליטה לא לקחת סיכונים ובימים האחרונים הציבה עליה שמירה מחשש לפגיעה בה.

* ספציה מהסריה B האיטלקית ניצלה, לפחות זמנית, מפשיטת רגל אחרי שאוהדיה רכשו אותה. הקבוצה, שנאבקת העונה נגד הירידה, כמעט נמחקה לאחר שהנשיא לשעבר ג'וזפה רוג'יירי לא הצליח למצוא קונה לקבוצה. לקבוצה כבר הורדה נקודה אחת בגלל אי סדרים כספיים, אבל קצת לפני שפעילותה מופסקת, הגיעה קבוצת אוהדים שרכשה 70 אחוזים מהמועדון תמורת קצת יותר מ-600 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully