וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעכשיו אברהם גרנט הוא המיוחד"

בלית ברירה עיתוני בריטניה נאלצו לפרגן למאמן צ'לסי: "ניצח את הטקטיקן הגדול בניטז". והיה גם מי שנותר ספקן: "הניצחון בעיקר של השחקנים"

עיתוני אנגליה נאלצו היום (חמישי) לעשות משהו שהם מאוד לא אוהבים: לפרגן ולהחמיא לאברהם גרנט. האמת היא שהמאמן הישראלי לא הותיר להם ברירה, לאחר שהוביל את צ'לסי לגמר ליגת האלופות, והשלים חודש מצוין מבחינתו שבו הוא ניצח את ארסנל של ונגר, יונייטד של פרגוסון וליברפול של בניטז. המחמאות לישראלי היו מסויגות, וניתן היה להרגיש שהם ניתנו בלב כבד.

ה"דיילי מייל" היה החיובי ביותר כשקרא בכותרת ש"מעכשיו גרנט הוא 'המיוחד' אחרי הניצחון הגדול בסטמפורד ברידג'". מאט לאוטון כתב כי "הישראלי ספג ביקורות, גם בעיתון זה וגם במרפסות סטמפורד ברידג'. אבל עכשיו ההנחות לגביו צריכות להשתנות, אחרי שהוא הביא הישג שגם מוריניו לא הצליח להביא.

"גרנט יוכל להסתכל בגאווה על התקופה שלו בצ'לסי, ולא משנה איך היא תיגמר. הוא ייאבק ביונייטד על האליפות עד השנייה האחרונה ויפגוש אותה גם בגמר ליגת האלופות. יותר מזה, הוא גם נתן לרומן אברמוביץ' הזדמנות להשוויץ בפני חבריו במוסקבה על הצעצוע האהוב עליו. אם עד עכשיו מוריניו היה הספיישל וואן, הוא לא נראה כל כך מיוחד עכשיו, לפחות לא בעיני אברמוביץ'".

פרשן ה"גארדיאן", בארניי רוניי, החמיא לישראלי אך נתן את ההרגשה שהוא עושה זאת בלית ברירה: "הנסיקה המדהימה של אברהם גרנט היא סיפור מרתק, בעיקר מכיוון שזה לא היה אמור לקרות. גרנט לא אמור לזכות בפרמיירליג או בליגת האלופות, ואנחנו כבר יודעים את הסיבות לכך. למעשה, העובדה שצ'לסי של גרנט הגיעה לגמר כמעט אינה הגיונית.

"אבל זה רק אם אתם אוהבים סיפורים קצרים ופשוטים. האמת היא שזה עדיין מוקדם מדי לנסות לספק הסברים על המנג'ר, שירש סגל אקלקטי מקודמיו. לצ'לסי תמיד ידעה ליצור סביבה מומנטום. תקטע לקבוצה הזאת את הראש, והגוף ימשיך לרוץ. התחייה של צ'לסי לא קשורה במיוחד למאמן שלה, אלא למנהיגים שלה על הדשא - טרי, למפארד ובאלאק. השחקנים האלה יודעים היטב את העבודה, והם זקוקים למעט מאוד הכוונה מגרנט. ההעפלה למוסקבה היא בעיקר ההישג שלהם".

גם טוני קסקרינו מ"הטיימס" טוען כי "אלו ימים קשים לאנשי אופ"א שאחראים לאישורי המאמנים, אם מאמן ללא תעודה עומד לזכות בשני תארים... המאמן הישראלי, שסופג כל כך הרבה ביקורות, עשה עבודה טובה מול רפא בניטז, אחד הטקטיקנים הגדולים באירופה. לא נדרשה מגרנט עבודה מיוחדת, אלא רק היגיון פשוט".

ראניירי: "גרנט לא יוכל להמשיך"

המאמן האיטלקי קלאודו ראניירי, שאימן את צ'לסי בעבר ופוטר על ידי אברמוביץ', זהיר לגבי עתידו של גרנט בצ'לסי. "אני חושב שגרנט היה ראוי לניצחון הזה", אמר רניירי ל-BBC, "אבל אני חושב שאם הוא יפסיד בגמר ליגת האלופות, הוא לא יוכל להמשיך בקבוצה.

"אם הוא ייקח תואר אחד, אז אולי הוא יישאר, אבל אם לא... אי אפשר לדעת מה יחליט אברמוביץ', קשה לקרוא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully