וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "עשיתי זאת בדרכי"

מנג'ר צ'לסי על תקן פרנק סינטרה, לאחר שהוליך את צ'לסי לגמר ליגת האלופות עם 2:3 על ליברפול בגומלין. טרי: "גרנט צריך להישאר מאמן"

תרגום ועריכת וידאו: ענת ברק

זה הלך קשה, אפילו קשה מאוד, אבל בסופו של דבר צ'לסי ואברהם גרנט בגמר ליגת האלופות. הכחולים ניצחו 2:3 את ליברפול (3:4 בסיכום הכללי) אחרי הארכה בגומלין חצי גמר ליגת האלופות והם אלה שיסעו לגמר באצטדיון לוז'ניקי, שם ייפגשו את מנצ'סטר יונייטד, עימה הם מתחרים גם על תואר האליפות באנגליה.

בסיום המשחק המרתק, פנה המראיין של רשת "סקיי" ואמר לגרנט שהוא המאמן הראשון שלוקח את צ'לסי לגמר ליגת האלופות. הוא שאל אותו לפיכך האם הוא מרגיש "מיוחד", כמו ז'וזה מוריניו הידוע בכינויו "המיוחד".

"יש רק מיוחד אחד", צחק גרנט. "אני מאוד מאוד שמח. לפעמים, נוצרת הזדמנות ליצור היסטוריה, במיוחד שזה כאן באנגליה, במיוחד בצ'לסי ואחרי כל מה שעברנו השנה ובמיוחד מול ליברפול. הובלתי קבוצה פנטסטית. בניטז שיחק טקטי וצריך להיות מאוד חכם מולו כי הקבוצה שלו יודעת לייצר דברים. עשינו את זה ואני מאושר".

גרנט נשאל האם המשחק ברח מצ'לסי במחצית השניה וענה: "כן, אבל זה הגיוני. גם אתמול במשחק של מנצ'סטר יונייטד, השחקנים הלכו אחורה במחצית השניה. ככה זה שאתה מוביל 0:1 ויודע שאתה צריך את היתרון. לא ביקשתי מהשחקנים לסגת. אמנם לא התחלנו טוב את המחצית השניה, אבל התאוששנו יפה וניצחנו".

כשנשאל על למפארד ענה גרנט: "הדרך לקבל דברים כאלה זה לנהוג באנושיות. מה שקרה ללמפארד קשור באנושיות יותר מבכדורגל. פרנק שיחק מצוין לדעתי, הוא היה אחד משחקני המפתח שלנו. לא היה לו קל מסיבות מובנות ואני מכבד את זה שהוא נתן הכל למען הקבוצה. פשוט אין לי מילים".

גרנט, שענד סרט שחור על זרועו כנראה לציון יום השואה, הגיב על כך שכרע על ברכיו בסיום: "ראיתי את זה בטלוויזיה וזה מביך. היום (רביעי) זה ערב יום השואה בישראל ואני מכבד את זכרו של סבא שלי שנספה בשואה. זו הייתה תגובה רגשית". גרנט אמור ליטול חלק במצעד החיים שייערך ביום חמישי במחנה ההשמדה, אושוויץ, בפולין.

על היריבה בגמר אמר המאמן: "כמה אני בטוח בעצמי? הם קבוצה גדולה עם מנג'ר גדול, אבל יש לנו זמן להתכונן. אני מקווה שנעשה מה שעשינו בליגה. שם, עשינו מה שהיינו צריכים, ואולי מה שקרה בליגה, יקרה שוב". גרנט נשאל האם הוא חושב שלאוהדים צריכה להיות אמונה בו: "עשינו היסטוריה ואני גאה שעשיתי זאת בדרכי. אני לא אוהב להגיד 'אני', אבל זה הזמן להודות לכל אנשי המועדון, מהבעלים רומן, שבנה את הקבוצה, לצוות המצוין שלי וכל מי שהוא חלק מהיצירה כאן. אני לא יודע למה רומן לא היה במגרש היום. צריך לשאול אותו, הוא אדם נחמד, אבל יש לו את החשיבה שלו".

טרי: "מגיע לנו"

רפא בניטז תקף כל השבוע את דידייה דרוגבה וכינה אותו 'צוללן', אז החלוץ גמל לו עם צמד. "בניטז מאמן מצוין, אחד הטובים בעולם, והייתי קצת מאוכזב מדבריו", אמר דרוגבה. "אני חושב שהוא הרגיש שהקבוצה שלו לא חזקה מספיק כמו בשנים קודמות והוא ידע שהוא הולך להפסיד. אני שמח בשביל הקבוצה שלי ולא משנה לי מה אנשים אומרים".

דרוגבה התייחס לחגיגות השער שלו כשצלל לעבר ספסל ליברפול: "מה שעשיתי היה מאוד אישי ולא טוב. כדורגל לא משחקים בשביל ביקורת. אתה יכול לדבר עם השחקנים שלך, אבל לא לדבר בתקשורת כמו שהוא דיבר. זה לא טוב לתדמית שלי. אני עושה הכל כדי לקדם את הכדורגל האנגלי, ונותן מעצמי כדי לשים את הקבוצה שלי בטופ. מה שהוא אמר עליי לא היה פייר אבל זה נגמר.

"זה משהו מדהים. שיחקנו מצוין ואני מאוד שמח בשביל המועדון כי חיכינו לגמר הזה יותר מדי זמן. חמש שנים, הרבה שחקנים שהיו פה לפניי ניסו להגיע לגמר ומה שהשגנו היום זה פנטסטי לכל מי ששיחק בצ'לסי".

קפטן הכחולים, ג'ון טרי, יצא היום (חמישי) בהצהרות תמיכה חד משמעיות במאמנו הישראלי, אברהם גרנט. "אני חושב שאברהם גרנט צריך להישאר מאמן צ'לסי גם בעונה הבאה", אמר טרי. "זה בלתי נתפס בעיני שאנחנו מגיעים להישגים כל כך גדולים ועדיין שואלים שאלות על עתידו של המאמן במועדון. תסתכלו על טבלת הליגה האנגלית ותראו שעשינו עבודה טובה מאוד מאז שהוא הגיע". לסיכום אמר הקפטן: "מגיע לגרנט הרבה כבוד על התוצאות שהשגנו".

עוד אמר הקפטן בסיום המשחק: "זה פנטסטי ואני חושב זה הגיע לנו אחרי כל השנים. הגענו להזדמנויות שלנו וניצלנו אותן עד תום, למרות זאת, הפכנו את המשחק לקשה. אפשרנו לבאבל לבעוט מ-25 מטר והחזרנו אותם למשחק".

טרי הוסיף: "המשחק היה קשה ומהנה ואני מאושר להיות במוסקבה בשביל עצמי, בשביל המועדון ובשביל האוהדים". טרי גם דיבר על פרנק למפארד, ששיחק למרות ששכל את אימו לפני זמן בשבוע שעבר: "איזו דמות לאמפס (למפארד). לבוא ולהתאמן למרות השבוע הנורא שעבר עליו ועל משפחתו. הוא הקדיש את השער לאמא שלו".

בניטז: "היינו קרובים"

מן העבר השני, מנג'ר ליברפול רפא בניטז אמר: "היינו קרובים מאוד. שיחקנו היטב, במיוחד במחצית השניה. בהארכה היינו הרבה יותר טובים, אבל הגולים גמרו את המשחק". בניטז נשאל האם הוא מצטער על הביקורת שהעביר על דרוגבה וענה: "אני לא חושב. כשאתה משחק בחצי גמר ליגת האלופות, אתה לא חושב על שום דבר חוץ מלשחק הכי טוב שאתה יכול".

"זה כואב", הודה בסיום חבייר מסצ'ראנו, "הראינו הרבה אופי, גם שיחקנו לא רע, כך שזה קשה להשלים עם ההפסד הזה. לא הוצאנו תוצאה טובה באנפילד, אבל בסטמפורד ברידג' נתנו הכל. יותר מזה לא יכולנו לעשות.

"האמנו שנוכל לנצח אחרי שטורס כבש, כיוון שהגענו לשניים או שלושה מצבים, אבל הפנדל שינה הכל. אם נמשיך בדרך הזו, אני מאמין שעוד נביא תארים לליברפול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully