וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים גביע אופ"א? תשכחו מהחופשה בתאילנד

שלוש הנציגות הישראליות בגביע אופ"א ישחקו כבר במהלך חודש יולי בסיבוב המוקדם הראשון, מה שיחייב אותן להקדים הכנות

שלוש הקבוצות הישראליות שישתתפו בעונה הבאה בגביע אופ"א, ייאלצו לפתוח את הופעותיהן במפעל כבר בסיבוב המוקדם הראשון, כך עולה מרשימת הדירוג המפורסמת על ידי אופ"א. לכל מדינה נקבע דירוג לפי הישגי הקבוצות בחמש השנים האחרונות ובנוסף, לכל קבוצה יש דירוג אישי שמשקף את הצלחותיה במפעלים האירופיים.

לישראל רק ארבע קבוצות מדורגות: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה. דירוג יתר הקבוצות נקבע רק לפי דירוג המדינה, שהינו נמוך בשל חוסר ההצלחה היחסי של הקבוצות בחמש השנים האחרונות.

כתוצאה מכך, בקיץ, לראשונה מזה שנים, ישחקו כל שלוש הנציגות הישראליות בגביע אופ"א כבר בסיבוב המוקדם הראשון של המפעל. המשמעות היא שהקבוצות ייכנסו למעגל המשחקים כבר בעיצומו של חודש יולי, ככל הנראה ב-17 או ב-24 לחודש, תאריך בו בדרך כלל הן נמצאות רק במחנה האימונים. על הקבוצות יהיה להשלים את ההכנות, בניית הסגלים והרישום בשלב מוקדם של הקיץ. ראוי להזכיר, כי בשל דחיית מחזור הליגה בשבוע שעבר, הליגה תסתיים רק ב-31 במאי, מה שיקצר עוד יותר את חופשת השחקנים. הקבוצה שתשחק באינטרטוטו לדוגמא תצטרך לשחק כבר ב-5 ביולי, חודש ימים בלבד לאחר סיום העונה בליגת העל.

הפועל תל אביב תשחק בוודאות בגביע אופ"א ואילו אליה יצטרפו, ככל הנראה, שתיים מבין השלוש: מכבי נתניה, קרית שמונה ובני סכנין. הקבוצה שתסיים רביעית תשתתף באינטרטוטו. השלוש יהיו מדורגות בסיבוב הראשון ויקבלו קבוצה מאחת המדינות הבאות: סן מרינו, מונטנגרו, אנדורה, מלטה, אלבניה, מקדוניה ובוסניה. החל מהסיבוב המוקדם השני, רק הפועל, שמדורגת במקום ה-108 בדירוג הקבוצות של אופ"א, תהיה מדורגת והיא צפויה לקבל הגרלה נוחה יחסית עד לשלב הבתים. שאר הקבוצות צפויות לקבל יריבות עדיפות וחזקות החל מהסיבוב המוקדם השני.

בית"ר ירושלים תפתח את השתתפותה במוקדמות ליגת האלופות בסיבוב המוקדם השני, בדיוק כמו בעונה שעברה. בבירה ישמחו לדעת כי קיים סיכוי, לא גבוה, שהם יהיו מדורגים בסיבוב השני. כדי שזה יקרה בית"ר צריכה שיתרחשו שלושה דברים במקביל: זכייה של מ.ט.ק בודפשט באליפות הונגריה וכן שמוליכות הליגות בסלובקיה וסלובניה, ארטמדיה פטרזלקה ודומז'אלה, לא יזכו בסופו של דבר באליפות. דירוג בסיבוב השני יקנה לבית"ר יריבה נוחה יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully