וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאקווינטה + כסף = אקווילני?

יובנטוס, שממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה, מנסה לרקום עסקה בה היא תעביר לרומא את חלוצה המאוכזב, תמורת ממון והשחקן של ספאלטי

יובנטוס ממשיכה לנסות ולהתחמש לקראת העונה הבאה. הגברת הזקנה, שעלתה העונה לסריה A אחרי עונה בליגת המשנה, תשתתף בשנה הבאה בליגת האלופות. הקבוצה של קלאודיו ראניירי מציעה לרומא דיל, במסגרתו תעביר לקבוצה מעיר הבירה את חלוצה וינצ'נזו יאקווינטה וסכום של כסף תמורתו של אלברטו אקווילני.

יאקווינטה, חבר בסגל נבחרת איטליה שזכתה במונדיאל 2006, הגיע בקיץ ליובנטוס, אבל הוא עובר עונה מאוד מתסכלת. הוא לא רואה הרבה דשא ומתייבש זמן רב על הספסל. יאקווינטה כבר התבטא בעבר כי הוא מאוכזב ממעמדו כחלוץ מחליף לדויד טרזגה ואלסנדרו דל פיירו, ונראה כי אין מנוס מבחינתו, אלא לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב. שמו של החלוץ, שהגיע מאודינזה לטורינו, עלה כמועמד להצטרף לנאפולי, אלא שהוא מעדיף לחבור למאמנו בעבר (עונת 2000/1) ומאמן רומא כיום, לוצ'יאנו ספאלטי.

ספאלטי מעריך מאוד את יאקווינטה וחפץ בשירותיו, ויובה מנסה כעת לרקום עסקה שכולם יהיו מרוצים. גם היא, גם צמד החלוצים וגם רומא. עתידו של אקווילני ברומא לא ברור, כשהוא עדיין לא חתם על חוזה חדש. בכסף שספאלטי יקבל עבור אקווילני הוא יוכל להתחמש בבלם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully