וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות שוב נדפקו

הטרנסווסטיטים שהיו עם רונאלדו אמורים לעמוד לדין בחשד לנסיון סחיטה ולגניבת רישיון הנהיגה שלו. מילאן רוצה את אדבאיור

חלוצה של מילאן, רונאלדו, הגיב היום (רביעי) לראשונה להאשמות כלפיו לגבי האירוע עליו דווח אמש לפיו תקף טרנסווסטיטים. כידוע, הברזילאי מתאושש מפציעה בברך עוד מפברואר וחזר לארצו לצורך השלב הבא של השיקום.

בחקירה שהתנהלה במשטרת ברזיל, מסר אחד הטרנסווסטיטים, אנדרה אלברטיני, את עדותו, אך הוא צפוי לעמוד לדין באשמה לניסיון סחיטה. רונאלדו טען שהוא היה קורבן לניסיון כזה וכי הוא סירב לשלם לאלברטיני 12 אלף ליש"ט תמורת השתקת הפרשה. כזכור, על פי הדיווחים רונאלדו סירב לשלם את הסכום.

ביום שני כאמור תושאלו גם רונאלדו וגם הטרנסווסטיטים במשטרה ואף אחד לא עמד לדין. אחד הדברים שעוד נבדקים הוא שאנדריה לקח את רישיון הנהיגה של רונאלדו. מאז חשיפת הפרשה הברזילאי לא הופיע בציבור, אך דוברו הוציא את ההודעה הבאה: "לאור ההתפתחויות האחרונות, יש להבהיר כי שום תלונה פלילית אינה קשורה לרונאלדו, מה שמוריד כל אפשרות שהשחקן יצטרך להופיע בתחנת המשטרה".

לגבי הטענות כי הלקוח שלו השתמש בסמים, אמר דוברו: "רונאלדו מעולם לא השתמש בסמים ותמיד לקח ברצינות את העובדה שהוא מודל לחיקוי עבור ילדים ואנשים צעירים בברזיל וברחבי העולם".

אגב, מבחינת הפציעה שלו, דוברו מסר בעניין כי הוא ימשיך לעבור שלוש סדרות של פיזיוטרפיה ביום והוא צפוי להתגבר על הפציעה לפחות עוד חצי שנה.

אדבאיור מחוזר על ידי מילאן

שוערה המסכן של מילאן, נלסון דידה, נפגע שוב כשנפצע במתחם האימונים של קבוצתו. השוער הברזילאי סובל העונה מלא מעט בעיות בריאותיות. אחרי שנגד פארמה הוא נפגע בגב מישיבה על הספסל, כעת הוא נפגע בקרסול במהלך האימון אתמול.

משמעות הפציעה עדיין לא ברורה, אך זליקו קאלאץ', שהחליף אותו באמצע העונה בשער, ימשיך להיות השוער הראשון גם כעת. גורם במילאן הבהיר כי "שוער יגיע בקיץ, וכנראה שדידה שיחק כבר את משחקו האחרון ברוסונרי".

בתוך כך, אחד השחקנים היותר מחוזרים כנראה הקיץ על ידי מילאן יהיה עמנואל אדבאיור. עד כה, הטוגולזי כבש 30 שערים בכל המסגרות והכישרון בן ה-24 עשוי להגיע לאיטליה הקיץ בעקבות בעיות שהתגלעו במשא ומתן לחזרתו לסן סירו של אנדריי שבצ'נקו.

בשלב הזה צ'לסי דורשת דמי העברה עבור השחקן האוקראיני, אך מילאן הבהירה שהיא מעוניינת בכוכבה לשעבר להשאלה ולא תהיה מוכנה לשלם גרוש. ארסן ונגר, מאמנה של ארסנל, מנסה בכל כוחו להשאיר את השמות הגדולים במועדון הקיץ. מתיאו פלמיני אמור בכל מקרה לעזוב, כשמילאן עשויה להחתימו, בעוד אלכסנדר חלב עשוי להצטרף ליריבתה, אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully