וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ניצחה בפראג

הישראלית פתחה בהצלחה את עונת החימר עם נצחון על לפושחנקה בטורניר פראג. לוי בסיבוב השני בפראג, רם וארליך הודחו בברצלונה

שחר פאר ניצחה היום (רביעי) בסיבוב הראשון בטורניר פראג (על סך 145,00 דולר) את אנה לפושחנקה, הרוסייה בת 21 שמדורגת במקום ה-136 בעולם בתוצאה 5:7 5:7. לפני שנתיים זכתה הישראלית בטורניר זה והיא מקווה לשחזר השנה את אותו ההישג. בסיבוב הבא תפגוש פאר את פירונקובה (68 בעולם) מבולגריה.

למרות הבדלי הדירוג בין פאר שממוקמת במקום ה-18 בעולם ומדורגת כמספר 2 בטורניר, ללפושחנקה חסרת הניסיון, נגררה שחר למשחק ארוך וקשה. הרוסיה מתחה את שחר עד לרגע האחרון ממש אך בסופו של דבר התעלתה הישראלית והיא יכולה לשחרר אנחת רווחה אדירה לאחר הפיאסקו ברמת השרון במסגרת גביע הפדרציה.

זהו הטורניר הראשון העונה של הישראלית על משטח החימר ואולי סוג המגרש השונה , הוא זה שיוציא את פאר מהתקופה הקשה בה היא נמצאת. כזכור, הפסידה פאר בגביע הפדרציה מול צ'כיה ל-איבטה בניסובה ו-פטרה קביטובה הצ'כיות, שגם הן משחקות יחד עם שחר בטורניר בפראג. בניסובה כמו שחר, הצליחה לעלות לשלב הבא של הטורניר לאחר שגברה על השבדית ארבידסון. אם תעלה פאר לשלב חצי הגמר, יועבר משחקה בשידור ישיר בערוץ 5+ לייב.

בשורה טובה נוספת מגיעה מכיוונו של הראל לוי, המדורג 6 בצ'לנג'ר פראג (64 אלף יורו), שצלח את הסיבוב הראשון מול גרו קרצ'מר (683 בעולם), שעלה מהמוקדמות וניצח 3:6, 2:6. לוי הבטיח לעצמו שש נקודות דירוג ו-1,100 יורו בזכות הניצחון.

אנדי רם ויוני ארליך הודחו מטורניר ברצלונה, לאחר שהפסידו לארגנטינאים דויד נלבנדיאן ולוקאס ארנולד - 7:6, 6:1.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully