וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעוף החול? מעמדו של ד'אנטוני מעורער

מייק ד'אנטוני עשוי לסיים את דרכו בפיניקס בעקבות ההדחה בסיבוב הראשון, 4:1 על ידי הספרס. ביירון סקוט נבחר למאמן העונה

המפגש בין סן אנטוניו לפיניקס כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף במערב הבטיח גדולות ונצורות, אבל בפועל קיבלנו סדרה קצרה בהרבה מהצפוי, שהסתיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם 1:4 מוחץ של הספרס, שניצחו 87:92 במשחק החמישי. האלופה הציגה כדורסל משובח לכל אורך הסדרה, אבל הקריסה של פיניקס מנגד היתה מוחלטת, ועל פי דיווחים שונים בתקשורת האמריקאית, מייק ד'אנטוני עשוי לקבל הודעת פיטורין כבר בימים הקרובים בעקבות ההדחה המוקדמת, ובעיקר הדרך בה היא הגיעה.

"פגשנו היום קבוצה שיודעת איך לנצח", אמר ד'אנטוני לאחר המשחק. "בכל פעם שרצינו לסגור משהו - את הרבע, את המחצית, את המשחק - הם היו יותר טובים מאיתנו. בגלל זה הם האלופים". כשנשאל לגבי עתידו בקבוצה, הסכים להגיד רק "אני לא רוצה לדבר על הנושא".

סטיב נאש, שאיבד ארבעה כדורים במשחק, כולל אחד מכריע חצי דקה לסיום, ניסה לתרץ: "היינו בסוג של אאוט. לא שיחקנו טוב, לא ביצענו את התרגילים שלנו, ואילתרנו יותר מדי. היינו צריכים להרגיע את המשחק יותר, וזו האחריות שלי. אני יודע שאיבדתי כמה כדורים קריטיים שעלו לנו במשחק. לא הגיע לנו לנצח".

טוני פארקר, שהדיח עם הספרס שלו את הסאנס זו השנה השניה ברציפות עם סדרה חלומית, ועתיד לפגוש בחצי גמר המערב אתגר לא פשוט בכלל בדמותו של כריס פול, אמר: "התייחסנו למשחק ברבע האחרון כמו משחק שביעי. פשוט נשארנו במשחק והמשכנו להילחם".

סקוט מאמן העונה

ביירון סקוט הוביל את ההורנטס הצעירים שלו לניצחון מוחץ בסדרה מול דאלאס, 1:4, ועל הדרך קיבל לפני פתיחת המשחק את תואר מאמן העונה. "התואר הזה לא הגיע במקרה", אמר כוכבו כריס פול, שרשם טריפל דאבל נפלא עם 24 נקודות, 15 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. "זו דרך המחשבה שהוא הנחיל לנו. הוא נותן לנו ביטחון מלא ונותן לנו לשחק. הרבה אנשים הופתעו מאיך שהסדרה הזו התפתחה, אבל אנחנו לא היינו מופתעים בכלל".

סקוט הוא מאמן העונה, ובקרוב יוכרז קווין דוראנט כרוקי העונה. הפורוורד של סיאטל הוביל את כל שחקני השנה הראשונה בנקודות (20.3), אסיסטים (192) ובאחוזי קליעה מהעונשין (87.3). ההכרזה הרשמית תיעשה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully