וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס הבקיע, מנצ'סטר יונייטד ניצחה ועלתה לגמר ליגת האלופות

מנצ'סטר יונייטד העפילה לגמר ליגת האלופות בשיטה הישנה והטובה, עם 0:1 קטן על ברצלונה משער של פול סקולס בבעיטה אדירה

הטיסה הראשונה למוסקבה התמלאה. מנצ'סטר יונייטד העפילה היום (שלישי) לגמר ליגת האלופות והיא הנציגה הראשונה שמעפילה לגמר, שייערך בבירת רוסיה באצטדיון לוז'ניקי ב-21 למאי, לאחר שגברה 0:1 (0:1 בסיכום הכללי) על ברצלונה בגומלין חצי הגמר.

המשחק הראשון בין שתי הקבוצות בקאמפ נואו לא סיפק את הסחורה לה ציפינו משתי קבוצות כה אטרקטיביות והן סיימו אותו ללא שערים. הערב אומנם היה שיפור מסוים, אבל עדיין, זה בהחלט רחוק מהציפיות של חובבי הכדורגל ברחבי העולם. כנראה שבשלב כל כך מכריע אף קבוצה לא מוכנה להקריב על 'מזבח המשחק היפה' את ההעפלה לגמר ואת היכולת להתקרב עוד אל החלום - להניף את הגביע הנחשק.

בדקה ה-14 זה הגיע - שער הניצחון הענק של פול סקולס, זה שהפריד בין הקבוצות. השד הג'ינג'י המתבגר לא שיחק בגמר הנפלא ההוא של 1999 (בו ניצחה מנצ'סטר 1:2 את באיירן מינכן), והוא הבין שייתכן כי זה הצ'אנס האחרון שלו. לאחר ההפסד נגד צ'לסי והמוראל הירוד, מנצ'סטר עשתה את שלה בקטן וממשיכה לזחול אל הגמר. חלום הדאבל (אליפות אנגליה והצ'מפיונס) עדיין חי. ההעפלה של השדים, שמחכים בגמר למנצחת בין צ'לסי וליברפול, אומרת כי לפנינו גמר כל אנגלי - עניין למחשבה לשאר קבוצות אירופה.

ייאמר לזכותם של פרנק רייקארד וחניכיו כי הם לא הציגו מגננה, כפי שעשתה מנצ'סטר במשחק הראשון. בארסה הלכה קדימה מן הפתיחה, אבל לא הצליחה לכבוש ובשורה התחתונה ברצלונה מסיימת עונה מאכזבת מאוד. היא רחוקה מריאל מדריד, שמטיילת אל האליפות, וכעת, גם חלומה לשחזר את הזכייה מלפני שנתיים יורד לטמיון. קונספציית הרביעייה של בארסה התפרקה. רונאלדיניו יעזוב בסיום העונה. סמואל אטו היה חלש מאוד הערב. תיירי הנרי, שהובא בתחילת העונה, הוכנס רק לאחר שעה של משחק ולא תרם במאום. אפילו הברק של מסי קצת דהה. זה הזמן לבנות קבוצה חדשה, ואולי גם להביא מאמן חדש.

מחצית ראשונה

דקה 1 - פול סקולס הכשיל את מסי סמוך לרחבה. השופט הרברט פאנדל החליט כי העבירה בוצעה בחוץ. מסי עצמו שלח את הכדור לחומת היונייטד.

דקה 14 - גול! רונאלדו פרץ עם הכדור, אבל נעצר על ידי זאמברוטה, שלא הרחיק טוב את הכדור, שהגיע לסקולס. הג'ינג'י התקדם ושלח טיל אדיר לפינה הגבוהה של שערו של ואלדס. 0:1 גדול ליונייטד.

דקה 19 - מסי הצליח לשחרר בעיטה מסוכנת לפינת שערו של ואן דר סאר. שוער מנצ'סטר הדף מצוין.

דקה 34 - דקו קיבל כדור כ-20 מטר מן השער ושלח עם הפס מסובב, אבל מעל המשקוף של ואן דר סאר.

דקה 36 - שוב דקו, הפעם הוא טיווח את השער מ-16 מטר, הפורטוגלי בעט שטוח, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 41 - פארק הרים מצוין מאגף שמאל, נאני התרומם מעל כל הגנת בארסה ונגח טוב. אוהדי מנצ'סטר ראו כבר את השני, אבל הכדור עבר ליד הקורה של ואלדס.

מחצית שנייה

דקה 52 - רונאלדו עשה סיבוב ברחבה ומסר, נאני המשיך מפינת תיבת החמש החוצה.

דקה 56 - טבז עשה דאבל פס יפהפה עם פארק, ושלח כדור טוב, אבל ואלדס ניפק הצלה מצויינת ושמר את בארסה במשחק.

דקה 60 - נאני פרץ ופירפר את כל הגנת ברצלונה. הפורטוגלי חדר לרחבה, אבל שלח כדור גבוה גבוה ליציע.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: ארווין ואן דר סאר, אואן הארגריבס, ריו פרדיננד, ווס בראון, פטריס אברה (מיקאל סילבסטרה, 90 +2), נאני (ריאן גיגס, 77), פול סקולס (דארן פלטשר, 77), מייקל קאריק, ג'י סונג פארק, כריסטיאנו רונאלדו, קרלוס טבז.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, ג'יאנלוקה זאמברוטה, קרלס פויול, גבי מיליטו, אריק אבידל, צ'אבי, יא יא טורה (איידור גודיונסן, 88), דקו, ליונל מסי, אנדרס אינייסטה (תיירי הנרי, 60), סמואל אטו (בוז'אן קרקיץ', 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully