וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניטז ממש איכזב אותי"

דידייה דרוגבה מאוד לא אהב את הביקורת של מנג'ר ליברפול, שכינה אותו "צוללן". הערב (21:40, SAT 1) הוא ינסה לענות לו על המגרש

וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל

רגע האמת של אברהם גרנט הגיע. ביום רביעי (21:45, שידור ישיר ב-SAT 1 - אפיק 151 בהוט, 122 ביס) תעלה קבוצתו, צ'לסי, לכר הדשא בסטמפורד ברידג' כדי להשלים את המשימה שהיא לא הצליחה לעשות מעודה בליגת האלופות - העפלה לגמר. מולה תתייצב ליברפול, שהצליחה לעקוף אותה פעמיים בשלוש השנים האחרונות. ההבדל הגדול משני המקרים הקודמים הוא שמשחק הגומלין מתקיים הפעם במגרשה של צ'לסי, אחרי ה-1:1 הדרמטי במפגש הראשון.

הכחולים מגיעים בפורמה מצויינת ועם מצב רוח חיובי מאוד. חניכיו של גרנט הצליחו לסגור פער של שמונה נקודות בפרמיירליג על מנצ'סטר יונייטד. הם עשו זאת גם עם ניצחון גדול על השדים האדומים 1:2 בבית ביום שבת, כאשר הם מציגים משחק מצוין. המוראל החיובי גם מגיע מהעובדה כי למיליונרים שער חוץ בכיס. השער העצמי של יון ארנה ריסה, כעשר שניות לפני שריקת הסיום, הוציא לאדומים של רפא בניטז הרבה מהאוויר.

גרנט: "בניטז יכול לומר מה שהוא רוצה"

אברהם גרנט לא אהב את העובדה כי רפא בניטז טען שהתיקו במשחק הראשון הגיע בזכות המזל. "אני מאוד מכבד את בניטז, אבל אני חושב שפתחנו מצוין את המשחק באנפילד, והגיע לנו להבקיע שער", אמר המנג'ר הישראלי. "הם שיחקו טוב, אבל אנחנו הראינו הרבה אופי והיינו יותר טובים לקראת הסיום. הוא יכול לומר מה שהוא רוצה, אבל הבקענו בסוף וזה נגמר 1:1".

עוד מישהו שלא אהב את הדברים של בניטז היה דידייה דרוגבה, אותו כינה המנג'ר הספרדי "צוללן", כלומר מתחזה ברחבה. דרוגבה אמר לעיתון הצרפתי ל'אקיפ לקראת המשחק מול ליברפול: "בניטז הוא מנג'ר שמאוד הערכתי בעבר, הוא איכזב אותי. מנג'ר ברמה גבוהה לעולם לא היה יורד כל כך נמוך ותוקף ככה שחקן. אם הוא רוצה שאני אשאר על הרגליים שלי, אולי שיגיד לשחקנים שלו להפסיק לתקל אותי. בכל מקרה, את התגובה שלי אתן על המגרש".

צ'לסי תהנה מחזרתו של פרנק למפארד. הקשר, שנעדר ממשחק הניצחון נגד מנצ'סטר יונייטד עקב מות אימו, פט, ישוב לסגל. למרות שהצהיר כי הוא מוכן לפתוח, הרי שגרנט עשוי להמשיך עם שלישיית הקישור שפתחה במשחק נגד היונייטד. גרנט התרשם מהדרך בה כיבדו חניכיו את למפארד במשחק נגד היונייטד: "הדרך בה התייחסו השחקנים למות אימו של פרנק עשתה אותי מאוד גאה".

וכמובן, שקשה שוב להימנע מההשוואות לז'וזה מוריניו. המנג'ר הפורטוגלי, שהוליך את צ'לסי לשתי אליפויות רצופות, לא הצליח לעבור עם קבוצתו את שלב חצי הגמר, אבל הוא אומר "כי הוא לא יקנא באברהם גרנט, אם הוא יצליח לעשות כן", והוסיף "ששום דבר לא יוכל להסיח את הדעת ממה שהוא הצליח להשיג - שישה תארים".

מיד לאחר המשחק, שחל בערב יום השואה, יטוס גרנט למחנה ההשמדה באושוויץ, פולין, על מנת להשתתף בעצרת המרכזית לציון יום השואה.

בניטז: "הם יהיו בלחץ"

מנג'ר ליברפול רפא בניטז כבר החל את הלוחמה הפסיכולוגית נגד צ'לסי עוד ביום ראשון כאשר טען כי דידייה דרוגבה, חלוץ הכחולים, מרבה לצלול בצורה תיאטרלית. המנג'ר הספרדי שולח עוד עקיצה לחלוץ ומבקש משופט המשחק, רוברטו רוזטי, להיות תקיף עם החלוץ מחוף השנהב.

"דרוגבה שחקן מאוד חזק, אבל הוא כל הזמן צולל", תקף בניטז שוב. "כולם יכולים לראות זאת כל משחק. זה ברור. אני מקווה שהשופט האיטלקי, שיש לו הרבה ניסיון, יראה זאת גם". על הדברים הללו אמר גרנט: "אני לא חושב שהוא צולל בכלל. אני חושב שבניטז מנסה להשפיע על השופט כך שהוא לא יעשה את העבודה שלו".

אבל עם כל הכבוד לטרוניותיו של בניטז, הרי שאמורות להיות לו דאגות גדולות יותר. למשל העובדה כי מאז מונה למנג'ר ליברפול ב-2004 לא כבשה הקבוצה שער בסטמפורד ברידג'. כידוע, האדומים חייבים לכבוש לפחות שער אחד כדי להעפיל.

"זאת סטטיסטיקה שיכולה להשתנות מהר מאוד", אמר בניטז. "אין לנו שום בעיה בסטמפורד ברידג'. הם לא הפסידו זמן רב במגרש שלהם. אבל אנחנו לא חייבים לנצח, גם תוצאת תיקו 2:2, למשל, תהיה טובה לנו. האוהדים שלהם ידחפו אותם, דבר שיכניס אותם ללחץ. אנחנו גם נהיה בלחץ כי אנו רוצים לזכות שוב בליגת האלופות".

סטיבן ג'רארד, קפטן האדומים, אמר: "אני ריאליסטי ואני אומר שהיתרון הוא בצד של צ'לסי. הם קבוצה טובה מאוד ובבית שלהם הם חזקים מאוד. יחד עם זאת, הראינו במהלך השנים האחרונות שבמסגרת אירופית, אנחנו קבוצה לא רעה בכלל מחוץ לאנפילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully