וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע שוב נכנע לגונזאלס

הסיבוב הראשון בטורניר מינכן הפגיש את השניים, אך הישראלי הפסיד 6:3, 6:4 למדורג 15 בעולם. דויד נלבנדיאן כמעט והובך מול קאלרי

אחרי השבוע הקשה שעבר על הטניס הישראלי, חובבי הענף קיוו לקבל קצת נחת מהטניסאי הבכיר שלנו, דודי סלע, שפתח היום (שלישי) את טורניר מינכן, גרמניה (פרסים בסך 370 אלף יורו), אך נוצח לפרננדו גונזאלס, יריבו הזכור לטובה ממפגש גביע הדיוויס מול צ'ילה, 6:3, 6:4.

אחרי שבלאס וגאס גונזאלס נקם בסלע על אותו הפסד, הגיע המפגש הנוכחי, שלא השאיר הרבה סיכויים לישראלי מול הצ'יליאני המדורג 15 בעולם. סלע, שעלה השבוע למקום ה-57 בעולם, סיים את הטורניר עם 3,470 יורו וללא נקודות דירוג.

דודי סלע פתח את המשחק טוב, אך פספס שתי נקודות שבירה במשחקון הראשון והפסיד בו, אך שמר על ההגשה במשחקון הבא. המשחקון הרביעי היה צמוד, אך בסיומו סלע נכנע ונשבר, לראשונה במשחק, ובהמשך נקלע לפיגור 4:1. במשחקון הבא סלע התאושש, צימק ל-4:2 ובמשחקון ההגשה של גונזאלס הוא כבר הוביל 0:30, אך נכנע והפסיד. במערכה הראשונה הוא נוצח 6:3.

המערכה השנייה נפתחה עם שמירה על ההגשות של השניים, אך במשחקון השלישי סלע נשבר פעם נוספת בעוד גונזאלס שמר על אחוזים גבוהים בהגשה הראשונה. המשחקון הרביעי היה מושלם מבחינת סלע, שניצח על האפס. מכאן השניים שמרו על ההגשות עד הסיום, ודודי סיים עם 6:4 את המערכה.

נלבנדיאן הזיע, אך עלה לסיבוב השלישי

דויד נלבנדיאן הוא הטניסאי הראשון שהבטיח את מקומו בסיבוב השלישי של טורניר ברצלונה אחרי פתיחה נוראית של המשחק. הארגנטינאי נקלע לפיגור של 6:1 מול אגוסטין קאלרי (60 בעולם), אך התאושש בשתי המערכות הבאות והשלים ניצחון 6:7, 3:6 על מי שהגיע בשנה שעברה לחצי הגמר.

אחרי מערכה ראשונה נוראית שנמשכה 26 דקות בלבד, הארגנטינאי כבר הוביל 0:4 אך נכפה עליו שובר שוויון, אותו הוא ניצח 2:7. בפתיחת המערכה הראשונה נלבנדיאן שבר את ההגשה של קאלרי וחזר על כך גם במשחקון התשיעי כדי להבטיח את הניצחון.

בקרב בין המדורג שביעי בטורניר, אנדי מארי לבין הטניסאי שהגיע בעבר חצי גמר טורניר ווימבלדון, מריו אנצ'יץ' בסיבוב השני ניצח הקרואטי 4:6, 4:6. אנצ'יץ', המדורג 51 בעולם, שבר פעמיים במערכה הראשונה ופעם נוספת במערכה השנייה והשלים ניצחון לאחר שעה וארבעים. הפתעת היום שייכת למיקאל קוקושקין (146 בעולם), שהדיח את הפיני ירקו ניימינן 4:6, 4:6 ושלח אותו הביתה כבר בסיבוב הראשון.

בטורניר פראג לנשים המדורגת ראשונה, ורה זבונרבה, ניצחה בקלות 2:6, 3:6 את לוסי הראדקה הצ'כית. המדורגת חמישית, קארין קנאפ הודחה מול ג'יל קרייבאס מארצות הברית (64 בעולם) 6:4, 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully