וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שני נבחר ליו"ר איגוד הכדורסל

29.4.2008 / 18:51

הנהלה חדשה לאיגוד הכדורסל: שני, שיחליף בתפקיד את ירמי אולמרט, ינסה לקדם את כדורסל הנשים והצהיר: "אצעיד את הענף קדימה"

האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל בחרה היום (שלישי) הנהלה חדשה לאיגוד המונה 38 חברים וההנהלה מינתה את שי שני לעמוד בראשה. כממלא מקום בכיר ליו"ר האיגוד ישמש עו"ד שמעון מזרחי, מ"מ נוסף ישמש דני קליין, והסגנים הם מנחם וידהורן, סגן בכיר שישמש גם כגזבר האיגוד, מוטי אמסלם שישמש גם כיו"ר ועדת מינהל והתקשרויות, אלי לופו, שישמש גם כיו"ר ועדת שיווק ומיתוג ואשר פאר.

יו"ר הוועדה המקצועית יהיה איתן רוב, יו"ר ועדת כספים דוד פריש, יו"ר ועדת נשים אורה גלזר ויו"ר ועדת ארגון ניסים רון. היו"ר הנכנס שני בירך את היו"ר היוצא ירמי אולמרט והודה לו על תרומתו לכדורסל הישראלי בארבע השנים האחרונות בהם שימש כיו"ר. שני הדגיש שהוא רואה חשיבות רבה בקידום כדורסל הנשים בישראל. בהנהלה החדשה יכהנו שש נשים, אחת יותר מאשר בהנהלה היוצאת.

שני המשיך והדגיש כי איגוד הכדורסל הינו הבית של קבוצות הכדורסל בישראל והצהיר כי אחת המטרות שלו היא לשפר את רמת השירות להן זוכות הקבוצות בתוך האיגוד: "חשוב לי שכל נציג של כל קבוצה ירגיש שהאיגוד הוא הבית שלו. אני מתכוון לפעול ולהרחיב את תשתיות הכדורסל הישראלי מתוך כוונה להמשיך ולהצעיד אותו קדימה כענף ספורט מוביל במדינת ישראל".

ואלה הם יתר חברי הנהלת איגוד הכדורסל: מומו לוצקי, יעקב בן שושן, לייקה מלמד, אבנר קופל, עמירם הלוי, משה קליסקי, אלדד אקוניס, אילן קובלסקי, שאול אייזנברג, בני ברנר, אורנה אוסטפלד, ניסים אטרקצ'י, גבי גולן, נאור גלילי, חיים אוחיון, יגאל אריאלי, יוסי ראוך, צבי ליבר, נפתלי בן טוב, זאהי ברנסי, שאול דוד, עידן שפרן, איריס פלדמן, רווית דום, דבורה יום טוב, אבי קצנברג ושמעון אמסלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully