וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שוב דרבי של ראשל"צ בגמר

הפועל ראשל"צ עלתה לגמר הפלייאוף בזכות הפרש שערים אחרי שהפסידה 34:32 לנס ציונה. מימון כבש 10 שערים, בשישי מתחילה הסדרה

כאילו שחשבתם אחרת: מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון ייפגשו לסדרת גמר הפלייאוף, שתחל ביום שישי. אחרי שוויון במשחק הראשון בין הפועל ראשון לציון לא.כ. נס ציונה וניצחון של ראשון לציון בארבעה שערי הפרש במשחק השני, הפסידו החניכים של סער פרנקל 34:32 בשלישי, אך זה הספיק להם לגמר.

ראשון לציון הייתה יותר טובה בפתיחה, עלתה ל-1:3, אך נס ציונה לא נבהלה וחזרה ל-4:4. הגנות פרוצות של שתי הקבוצות איפשרו להן להבקיע שערים קלים, אך בדקות הללו ראשון לציון רדפה אחרי נס ציונה. עופר לוזון מנס ציונה כבש שער שהעלה את קבוצתו ל-12:16, אך עידן מימון השאיר את ראשון בתמונה ובסיום המחצית ירדו הקבוצות בשוויון 16:16.

נס ציונה פתחה את המחצית השנייה מצוין ועלתה ל-18:21 מהיר. בדקה ה-41 אירע אחד האירועים הביזאריים, כאשר שחר מיארה, שחקן ראשון לציון, עלה ליציע ונראה תוקף אוהד. כמובן שהמעשה הזה עלה לו בכרטיס אדום ובהרחקה מהמשחק. מיארה לאחר מכן אמר בשידור הטלוויזיוני כי הוא ראה שמכים את אשתו, ועל כן הוא החליט לעלות.

האירוע הזה השפיע מעט על חבריו לקבוצה, ונס ציונה שלטה באופן מוחלט במשחק. מיד לאחריו נס ציונה כבשה שני שערים נוספים שהעלו אותה לשישה שערי הפרש (20:26), ומכאן היא ניסתה לשמר אותם. אנדריי קמישב עצר את ההתקפות של נס ציונה, כשמימון וג'ון אונשה צימקו את ההפרש. בדקה וחצי האחרונות נס ציונה פספסה הזדמנות להגדיל את היתרון, ומן הצד השני סאריץ' כבש וצימק את ההפרש לשניים. ההפרש הזה נשמר עד הסיום.

סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון: "שמנו לנו למטרה לעלות לגמר הפלייאוף. עברנו עונה קשה מאוד, עונה של פציעות. לפעמים בספורט יש הפסדים מתוקים, זה אחד כזה. אני גאה בשחקנים. הם פשוט חבורה אדירה".

עידן מימון, שסיים עם עשרה שערים, אמר: "כולם דיברו על זה שנס ציונה יותר טובה, אבל הוכחנו שהסמל שרשום לנו על החולצה חשוב לנו. נס ציונה נתנו פייט אדיר, נתנו עונה מצוינת ואני מצדיע להם. עכשיו מתחילה המלחמה בסדרת הגמר".

רן קנון, מאמן נס ציונה, אמר: "לצערי בפלייאוף לא הצלחנו להביא את היכולת מהעונה הסדירה. אנחנו יוצאים לחופש ארוך וההנהלה תחליט לאיזה כיוון הולכים".

הבקיעו לנס ציונה: מריו סאריץ' 10, עופר לוזון 8, אבי עטון 5, ברק פריד ואמיר לנגליב 4 כל אחד, אייל שור 3. לראשון לציון: עידן מימון 10, גיל יעקב 7, ג'ון אנוצ'ה 5, טל בלכר וגיא כהן 3 כל אחד, אלגיס גדווילס 2, יורי מנקובסקי ועומר דבדה 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully