וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני ורן בן שמעון נפגשו. באקראי

29.4.2008 / 18:29

ג'נרל מנג'ר מכבי ת"א והמאמן המיועד התראו והחליפו מספר מילים בלבד. חרף ההצהרות, בקבוצה עובדים במרץ רב על בניית סגל לעונה הבאה

הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, אבי נמני, והמאמן המיועד לעונה הבאה, רן בן שמעון, נפגשו היום (שלישי), לראשונה מאז פורסם על מינויו של בן שמעון לקבוצה מקרית שלום. השניים נפגשו באופן אקראי במשרדי חנות המפעל של 'אדידס'. נמני ובן שמעון החליפו מספר מילים ולא יותר מכך.

במכבי יכריזו על מינויו של בן שמעון, לאחר המשחק ביום שבת נגד בני סכנין. זאת בהנחה ומכבי תנצח ותבטיח למעשה את הישארותה בליגת העל. חרף ההצהרות על כך שבשלב זה לא עסוקים במכבי בהכנות לעונה הבאה, הרי שמאחורי הקלעים מרוכזים במועדון במרץ רב בבניית הסגל לשנה הבאה. הרכש הישראלי הראשון המתוכנן יהיה, כפי שכבר פורסם, החלוץ מאור בוזגלו.

כמו כן, בקבוצה עוסקים גם במעקב אחרי מספר שחקנים זרים כאשר על הפרק החתמת בלם, קשר אחורי וחלוץ בעלי שיעור קומה. בשלב זה נראה, על פי גורמים במכבי, כי הישארותו של הבלם האורוגוואי ג'ו ביזארה תלויה בסכומים אותם תבקש קליארי האיטלקית, קבוצתו של ביזארה הממוקמת כרגע בתחתית הסרייה A. גורמים בהנהלת הקבוצה העריכו כי במידה וקליארי תרד ליגה, יקל הדבר על הצהובים במשא ומתן על מחירו של הבלם. עוד הדגישו בקבוצה כי ביזארה לא יישאר בקרית שלום בכל מחיר וכי כבר ישנם מספר בלמים המועמדים להגיע במקומו.

החל מיום רביעי ייכנסו ההכנות של הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין להילוך גבוה. המגינים יובל שפונגין ואורי שטרית ייעדרו מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שצפויים למלא את מקומם הם רביד גזל בצד ימין וארז מסיקה בשמאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully