וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להחמיץ

לקראת הפיינל פור הקרוב, הבאנו מספר דוגמאות ממקרים דומים בהם הצהובים הגיעו לגמר אבל לא חזרו עם הגביע. לתשומת לבם של שרף ושחקניו

אסור להשתמש

הכתבה באדיבות ערוץ 5 + לייב

בעונת 1999/00 חזרה מכבי תל אביב לגמר הפיינל פור אחרי למעלה מעשור, אבל בגמר היורוליג בסלוניקי פגשה בכוכבה לשעבר עודד קטש, שעלה מהספסל וקלע 17 נקודות כולל שלשה מכרעת, שעזרו לפנאתינייקוס שלו לנצח 67:73 ולזכות בגביע. קטש הכריז בסיום שהוא "לא יודע אם לצחוק או לבכות", והצהובים נאלצו להמתין שנה נוספת לפני שהניפו את גביע הסופרוליג בגמר בפאריס מול אותה פנאתינייקוס.

יום שידורים ארוך בערוץ הספורט

ערוץ הספורט בהיערכות שידורים מיוחדת וחגיגית לקראת הפיינל פור, שתכלול אולפן פתוח עם אורחים, עדכונים ישירים ושוטפים ממדריד, כתבות צבע, פרשנויות, שידור משחקיה של מכבי ת"א עד לפיינל פור ועוד.

הסיקור המיוחד לקראת הפיינל פור יחל ביום חמישי בשעה 20:00 באולפן מיוחד ב- 5+ LIVE, אותו יגישו שרון פרי ואפי טריגר. לאורך כל המשדר פריצות ממדריד, משם יעבירו עומר בנוביץ' ומאיה רונן דיווחים חיים מאימוני הקבוצות, ומההיערכויות למשחקים. בתוכנית, שתמשך שעה וחצי, יתארחו דן שמיר, מוטי דניאל, גור שלף ודני גוט, אשר ייקחו חלק במספר דיונים, וביניהם- על דרכה של מכבי ת"א עד לפיינל פור, על הישראלים של מכבי ת"א, ודיון מאצ'- אפים על שחקני שתי הקבוצות.

גולת הכותרת של המשדר יהיה ראיון בן 8 דקות שערך רון קופמן עם צביקה שרף במגרש מכבי הישן, בו מספר שרף על יחסיו עם עודד קטש, על קריירת האימון שלו, על יחסו ליהדות, ועל החיים בכלל. לאורך המשדר ישובצו ראיונות זהים שנערכו עם כל שחקני מכבי ת"א, בהם הם נשאלו- מי הצעקן הכי גדול בחדר ההלבשה, מהו הרגע הכי עצוב שחווית, מה נתן לך צביקה שרף, מי לדעתך המצטיין במכבי ת"א העונה ועוד.

ביום שישי, החל מהשעה 16:00 ועד שריקת הפתיחה במדריד- אולפן רצוף ב- 5+ LIVE לקראת המשחק של מכבי ת"א מול סיינה, בו ישתתפו בין היתר: ניב רסקין, רון קופמן, אביב לביא, שימי ריגר, גור שלף ואפי בירנבוים. במהלך המשדר עדכונים שוטפים מהמתרחש באולם ה"פאלסיו" במדריד, וסיקור ההיערכות למשחק, שיעבירו עומר בנוביץ' ומאיה רונן. בסיום כל אחד מהמשחקים ישודרו תוכניות סיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully