וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסאי מאמין בגרנט

שחקן העבר של צ'לסי חוזה לקבוצה זכייה באליפות ובליגת האלופות וטוען: "גרנט הנחיל לשחקניו את הסגנון שלו, והוא המאמן המתאים ביותר לקבוצה"

צ'לסי עומדת בפני שבועיים גורליים במיוחד, שייקבעו את מידת ההצלחה שלה בכל העונה. מחר (רביעי) היא תארח את ליברפול למשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות אחרי שהתיקו (1:1) באנפילד בשבוע שעבר הציב אותה בעמדת זינוק מצוינת להעפיל לגמר במוסקבה, ולאחר מכן תצא לקרב האחרון על האליפות, כשהיא נמצאת בפיגור של הפרש שערים בלבד מול המוליכה מנצ'סטר יונייטד, עם שני מחזורים לסיום העונה בפרמיירליג.

מרסל דסאי, בלם העבר של הקבוצה, התראיין היום ל-BBC וצייר תמונה ורודה במיוחד עבור אברהם גרנט ושחקניו: "ברור שצ'לסי מרגישה שזה הרגע שלה", אמר הצרפתי. "אפשר לחוש את האווירה שם, והם בהחלט מסוגלים לזכות גם באליפות וגם בליגת האלופות. יש להם ביטחון שכל קבוצה רוצה שיהיה לה. הנסיון של ליברפול במעמדים האירופים חשוב, אבל לצ'לסי יש סיכוי טוב יותר להעפיל. אני רוצה לראות אותם זוכים בשני התארים. זכיתי עם מילאן באליפות ובליגת האלופות ב-1994 וזה היה מדהים".

דסאי לא חסך מחמאות גם מגרנט: "אין ספק שהוא המאמן המתאים לקבוצה. אברמוביץ' הוא איש נבון, שיודע למנות את האנשים הנכונים בחברות שבבעלותו, ובמיוחד בקבוצה שלו. הוא הבין שזה היה הזמן להחליף את מוריניו, והביא במקומו מישהו שאולי לא מחזיק בכמה מהאיכויות של מוריניו, אבל יש לו כמה איכותיות אחרות".

"ניתן לראות שלאט לאט גרנט הנחיל את הסגנון שלו על הקבוצה", המשיך דסאי. "השחקנים הסתגלו אליו והדברים עובדים כמו שצריך. היו להם כמה טעויות, כמו נגד טוטנהאם בגמר גביע הליגה ומול וויגאן בליגה, אבל בליגת האלופות הם שמרו על הקצב עד לחצי הגמר. מוריניו מעולם לא עבר את השלב הזה עם צ'לסי".

בניון: "אני לא לואיס גרסיה"

מי שתעמוד בדרכו של גרנט למוסקבה תהיה ליברפול, בה זוכה בתקופה האחרונה יוסי בניון ליותר קרדיט מרפא בניטז. הקשר הישראלי התראיין למגזין של הקבוצה והתייחס להשוואות שצצו בקהל האדום בינו לבין לואיס גרסיה הספרדי אותו החליף בקיץ באנפילד. "אני יודע שלואיס הוא שחקן טוב מאוד שהבקיע הרבה שערים חשובים לליברפול, אבל אני שחקן שונה ממנו".

"גם אני הצלחתי להבקיע כמה שערים חשובים לקבוצה העונה, אבל אני לא רוצה שיגידו שבאתי במקומו. אני רק מנסה לעשות לעשות את הטוב ביותר שאני יכול. אני לא בתחרות עם אף אחד ואני לא מנסה להגיע לכמות השערים שלו או משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully