וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הרוסי - גרסת הכדורגל

הידינק, פטיסוב ואפילו הנשיא היוצא פוטין מודאגים מכמות הזרים בכדורגל הרוסי. התכנון: מ-2010 יותר שיתופם של חמישה בלבד בו זמנית

הליגה הרוסית היא אחת מהעשירות בעולם וכראייה בשנים האחרונות רשמו צסק"א מוסקבה וזניט סט. פטרסבורג הצלחות מסחררות בגביע אופ"א. ביחד עם הכסף הגיעו כוכבים גדולים בסכומי עתק, אבל כעת מתחילים ברוסיה לשבור את הראש כיצד לשפר את דור העתיד של השחקנים המקומיים.

נשיא ההתאחדות הרוסית, ויטלי מוטקו, הצהיר שכבר השנה יוכלו רק שבעה שחקנים לא רוסים לשחק במדי כל קבוצה, כשב-2010 תופחת הכמות לחמישה בלבד. כמות הזרים בכדורגל הרוסי משכה הרבה ביקורת בשנים האחרונות מצידן של ההתאחדות, מאמן הנבחרת חוס הידינק ואפילו הנשיא היוצא, ולאדימיר פוטין.

"יש יותר מדי זרים בליגה", אמר פוטין, "אני חושב שצריך להגביל את הכמות שלהם כי אנחנו חסרים בשחקנים איכותיים משלנו. כמות הזרים בליגה מונעת מהשחקנים הצעירים להתפתח".

גם שר הספורט, ויאצ'סלב פטיסוב, התערב: "70 אחוזים מהשחקנים הם זרים. יותר מ-200 שחקנים ב-16 קבוצות. זה בלתי מתקבל על הדעת".

אחד מהנפגעים העיקריים מהתופעה הוא מאמן הנבחרת, חוס הידינק, שלמרות שהעלה את נבחרתו ליורו 2008, עדיין לא תמיד מוצא מגוון רחב של שחקנים ברמה גבוהה. "הזרים בכדורגל הרוסי צריכים להיות רק שחקנים ברמה הגבוהה ביותר", אמר ההולנדי ויו"ר ההתאחדות מוטקו, הוסיף: "אנחנו צריכים לפעול מיידית כדי לבחון מחדש את המערכת, אחרת העתיד של הכדורגל הרוסי מוטל בספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully