וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מנזאנו מועמד לאימון ולנסיה

אחרי ששמו של מרסיליניו הועלה, הצטרף אליו גם מאמן מאיורקה ברשימת הקונטנדרים. בינתיים מאשימים את השופטים בעזרה לקבוצה

ולנסיה השיגה ניצחון 0:3 חשוב מאין כמותו על אוסאסונה ביום ראשון האחרון, אבל ביומיים האחרונים מאשימים חלק מכלי התקשורת שהלוס צ'ה זכו לעזרה גדולה מדי מהשופט פרנסיסקו אונטניה לופז.

כבר בדקה ה-18 הראה לופז כרטיס אדום לשוער אוסאסונה, ריקרדו, ופסק על פנדל לזכות ולנסיה למרות שנראה שהשוער ירד בצורה חוקית לרגליו של דויד וייה.

"אנחנו רק רוצים צדק והוגנות", אמר אחרי המשחק מאמן אוסאסונה, קוקו זיגאנדה, "לא אמרנו חצי מהדברים שהיינו יכולים לטעון נגד השופטים, אבל זה תמיד הדבר הראשון שעולה אחרי הפסדים שלנו".

קשר ולנסיה, חואן מאטה, סירב לעומת זאת לקבל את הטענות לפיהן השופטים עוזרים לקבוצתו להינצל מירידה כואבת: "השופטים שורקים נגדנו בדיוק כמו שהם שורקים לטובתנו. השריקה לפנדל הייתה גבולית בגלל שבזמן שריקרדו נגע בכדור הוא גם נגע ברגל של וייה".

בינתיים ממשיכים בולנסיה לחפש מאמן לקראת העונה הבאה והמועמד המוביל להגיע הוא כרגע מאמן מאיורקה, גרגוריו מנזאנו. גם שמו של מאמן ראסינג סנטאנדר, מרסליניו, עלה, אבל המנהל המקוצעי החדש של המועדון, חואן סאנצ'ז, מאוד מעריך את מנזאנו.

למאמן בן ה-52 חוזה עד 2010 בקבוצה מפאלמה, אבל בחוזהו סעיף שחרור של חצי מיליון יורו וכך יוכל להשתחרר אם ולנסיה אכן תפנה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully